داروتو
تصویر  قطره آهن سیدرال گوچه جونیا فارما ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره آهن سیدرال گوچه جونیا فارما ۳۰ میلی لیتر

قطره آهن سیدرال گوچه جونیا فارما ۳۰ میلی لیتر

Kimia Salamat Sideral Gocce Iron Drop 30ml

دسته بندی : مادر و کودک
ویژگی ها

 مناسب تمام گروه‌های سنی

جلوگیری از سیاه شدن دندان‌های کودک

جلوگیری از سیاه شدن دندان‌های کودک

کمک به رشد مناسب ذهنی و شناختی کودک

فرمولاسیون سوکروزومیال دارو باعث فراهمی زیستی بالای دارو

قابل استفاده در کم خونی فقر آهن و یا در موارد کاهش دریافت آهن از طریق تغذیه

150,000 تومان

آهن یکی از ریز مغذی‌های مهمی است که کودکان باید از آن استفاده کنند. میزان آهن موجود در شیر مادر کمتر از حد نرمال است و نیاز است کودکان از مکمل‌های آهن استفاده کنند. نوزادانی که کمبود آهن دارند رشد کمی دارند و یا وزن آن‌ها اضافه نمی‌شود. رنگ پوست آن‌ها زرد بوده و رنگ پریده تر از کودکان دیگر است. نوزاد بی ‌اشتها است و از خوردن یا آشامیدن امتناع می‌کند و جنب و جوش کمتری دارد. در صورت کمبود آهن کودک بیقرار است و بدون دلیل مشخص گریه و بی تابی می‌کند. در کودکانی که سن بیشتری دارند کمبود آهن با احساس خستگی، اختلال در تمرکز و ضعف عمومی مشخص می‌شود. قطره آهن سیدرال گوچه جونیا فارما، یک مکمل غذایی حاوی آهن لیپوزومال است که برای جبران کمبود آهن ناشی از سوء جذب یا افزایش نیاز بدن کودکان به آن، استفاده می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب تمام گروه‌های سنی

-دارای طعم بسیار خوشمزه کاراملی

-مناسب در موارد افزایش نیاز به مکمل آهن

-فرمولاسیون سوکروزومیال دارو باعث فراهمی زیستی بالای دارو

-جذب بسیار مناسب در بیماری‌های گوارشی، سلیاک و بیماری‌های التهاب روده

-افزایش تحمل گوارشی دارو به دلیل پیشگیری از تماس آهن با مخاط دستگاه گوارش

نحوه مصرف: محتوی هر بسته را به محصول داخل بطری اضافه نمایید و بطری را به خوبی تکان دهید. مقدار مصرف قطره سیدرال برای اطفال طبق دستور پزشک است. مقدار مصرف معمول در اطفال روزانه ۱۰ قطره، معادل یک میلی لیتر است. (به طور مستقیم در دهان چکانده شود یا در نصف لیوان آب حل شود.)

ترکیبات: آهن، سوکروزومیال (آیرون پیروفسفات، سوکرواسترهای اسید چرب، لسیتین آفتابگردان اسپری شده بر روی آرد برنج و تری کلسیم فسفات، نشاسته برنج پری ژلاتینه)، مالتو دکسترین، آب، سوکروز، مالتو دکسترین، طعم دهنده و نگهدارنده: پتاسیم سوربات، پتاسیم بنزوآت و قوام دهنده: زانتان، گام، تنظیم کننده اسید: اسید سیتریک، امولسی فایر: سوکروز استرهای اسید چرب

هشدار مصرف: قبل از هر بار مصرف نیز بطری را به خوبی تکان دهید تا محتویات آن یکنواخت شود. این فرآورده جهت تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست. پس از آماده سازی فرآورده را در یخچال نگهداری نمایید. فرآورده تنها پس از آماده سازی قابل مصرف است. در صورت مصرف هر گونه دارو یا مکمل دیگر برای کودک، قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت کنید. در صورت مصرف هر گونه دارو یا مکمل دیگر، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایید. قطره آهن سیدرال گوچه تا یک ماه پس از آماده سازی قابل مصرف است.

عنوان مشخصه
برند جونیا فارما - Junia Pharma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا سلامت ایرانیان
تحت لیسانس ایتالیا
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری و درمان کم خونی
ترکیبات آهن، سوکروزومیال (آیرون پیروفسفات، سوکرواسترهای اسید چرب، لسیتین آفتابگردان اسپری شده بر روی آرد برنج و تری کلسیم فسفات، نشاسته برنج پری ژلاتینه)، مالتو دکسترین، آب، سوکروز، مالتو دکسترین، طعم دهنده و نگهدارنده: پتاسیم سوربات، پتاسیم بنزوآت و قوام دهنده: زانتان، گام، تنظیم کننده اسید: اسید سیتریک، امولسی فایر: سوکروز استرهای اسید چرب
روش مصرف محتوی هر بسته را به محصول داخل بطری اضافه نمایید و بطری را به خوبی تکان دهید. مقدار مصرف قطره سیدرال برای اطفال طبق دستور پزشک است. مقدار مصرف معمول در اطفال روزانه ۱۰ قطره، معادل یک میلی لیتر است. (به طور مستقیم در دهان چکانده شود یا در نصف لیوان آب حل شود.)
هشدار مصرف قبل از هر بار مصرف نیز بطری را به خوبی تکان دهید تا محتویات آن یکنواخت شود. این فرآورده جهت تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست. پس از آماده سازی فرآورده را در یخچال نگهداری نمایید. فرآورده تنها پس از آماده سازی قابل مصرف است. در صورت مصرف هر گونه دارو یا مکمل دیگر برای کودک، قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت کنید. در صورت مصرف هر گونه دارو یا مکمل دیگر، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایید. قطره آهن سیدرال گوچه تا یک ماه پس از آماده سازی قابل مصرف است.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان در جای خشک، در دمای کمتر از ۲۵ سانتی گراد دور از نور خورشید و حرارت نگهداری شود و از تماس با آب نیز پرهیز شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید