داروتو
تصویر  محافظ کهنه بچه فیروز ۵۰ عددی
تصویر  محافظ کهنه بچه فیروز ۵۰ عددی
تصویر  محافظ کهنه بچه فیروز ۵۰ عددی

محافظ کهنه بچه فیروز ۵۰ عددی

Firooz Nappy Liners 50pcs

دسته بندی : پوشک نوزاد و کودک
ویژگی ها

سایز ۳۲۰*۲۸۰ میلی متر

۵۰ عددی

نرم و لطیف

مناسب پوست لطیف کودک

مناسب استفاده بر روی کهنه

تسهیل در تعویض کهنه و بهداشت کودک

تسهیل در شستشوی کهنه‌ها و صرفه جویی در زمان و مواد شوینده

در حال تامین

استفاده از کهنه برای کودک معمولاً به نظر والدین سخت و دشوار می آید. اما کهنه هم برای محیط زیست مناسب تر است و هم برای پوست لطیف کودک. در واقع محافظ کهنه بچه فیروز منسوج نبافته‌ای از جنس پلی پروپیلن است که جهت سهولت در تعویض کهنه نوزاد تولید شده است. شما می‌توانید این محافظ را روی کهنه قرار دهید و بعد از هر بار تعویض نوزاد، تنها این محافظ را دور بیاندازید و کهنه را با مواد شوینده مناسب بشویید. این محافظ بسیار نرم و لطیف بوده و با پوست حساس نوزاد بسیار سازگار است. محافظ کهنه بچه فیروز در بسته بندی ۵۰ عددی با ابعاد ۳۲۰*۲۸۰ میلی متر عرضه شده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-نرم و لطیف

-مناسب پوست لطیف کودک

-مناسب استفاده بر روی کهنه

-تسهیل در تعویض کهنه و بهداشت کودک

-تسهیل در شستشوی کهنه‌ها و صرفه جویی در زمان و مواد شوینده

نحوه مصرف: محافظ کهنه فیروز را بازکرده و روی کهنه بچه پهن کنید در مواقع بیرون روی کودک بیش از یک محافظ کهنه استفاده شود. کهنه بچه را به طریقی تا کنید که محافظ کهنه فیروز در تماس با پوست کودک قرار گیرد. در هنگام تعویض کودک محافظ کهنه را جمع کرده و دور بیاندازید، ملاحظه خواهید کرد که کهنه بچه بسیار تمیز تر باقی مانده و شستن آن آسان تر می‌شود.

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. کهنه بچه را با پودر صابون یا صابون لباسشویی بشویید تا از بروز حساسیت در پوست کودک جلوگیری شود. جهت محافظت از پوست لطیف کودکان می‌توان از وازلین و یا کرم بچه استفاده کرد. کهنه بچه را مرتبا بررسی کنید و به محض خیس یا آلوده شدن آن را تعویض نمایید. جهت ضد عفونی کردن کهنه‌ها می‌توان از محلول ضد عفونی کننده استفاده کرد. برای جلوگیری از التهاب، از پودر بچه استفاده کنید.

عنوان مشخصه
برند فیروز - Firooz
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده فیروز
نوع محصول کهنه بچه
تعداد 50
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان
سایز 320*280 میلی متر
موارد مصرف محافظ کهنه
روش مصرف محافظ کهنه فیروز را بازکرده و روی کهنه بچه پهن کنید در مواقع بیرون روی کودک بیش از یک محافظ کهنه استفاده شود. کهنه بچه را به طریقی تا کنید که محافظ کهنه فیروز در تماس با پوست کودک قرار گیرد. در هنگام تعویض کودک محافظ کهنه را جمع کرده و دور بیاندازید، ملاحظه خواهید کرد که کهنه بچه بسیار تمیز تر باقی مانده و شستن آن آسان تر می‌شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. کهنه بچه را با پودر صابون یا صابون لباسشویی بشویید تا از بروز حساسیت در پوست کودک جلوگیری شود. جهت محافظت از پوست لطیف کودکان می‌توان از وازلین و یا کرم بچه استفاده کرد. کهنه بچه را مرتبا بررسی کنید و به محض خیس یا آلوده شدن آن را تعویض نمایید. جهت ضد عفونی کردن کهنه‌ها می‌توان از محلول ضد عفونی کننده استفاده کرد. برای جلوگیری از التهاب، از پودر بچه استفاده کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید