داروتو
تصویر  محلول میسلار واتر رزالیفت پوست‌های حساس درمالیفت ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  محلول میسلار واتر رزالیفت پوست‌های حساس درمالیفت ۲۵۰ میلی لیتر

محلول میسلار واتر رزالیفت پوست‌های حساس درمالیفت ۲۵۰ میلی لیتر

Dermalift Rosalift Micellar Cleansing Water For Sensitive Skin 250ml

دسته بندی : میسلار واتر
ویژگی ها

مناسب پوست‎های حساس

پاک کننده سه کاره آرایش صورت، دور چشم و لب

بدون نیاز به آبکشی

دارای pH فیزیولوژیک

کمک به کاهش قرمزی و حساسیت پوست

فاقد الکل، اسانس، پارابن، رنگ و مواد صابونی

حاوی مواد پروبیوتیک جهت حفظ فلور طبیعی پوست

در حال تامین

حساس شدن پوست می‌تواند ناشی از دلایل مختلفی باشد. استفاده از محصولات پاک‌ کننده حاوی لوریل سدیم، استفاده بیش از حد از صابون‌های قوی، وجود ترکیبات محرک در محصولات مراقبت از پوست مانند اسید سالیسیلیک، تمیز نکردن پوست از آلودگی‌ها و باکتری‌ها یا سلول‌‌های مرده، استفاده از محصولاتی نظیر موم عسل، پترولاتیوم، لانولین و روغن‌های اسنشیال از جمله این دلایل هستند. در صورت بی توجهی به این موارد و استفاده دراز مدت از اینگونه محصولات محرک، پوست فرد دچار اگزما، پسوریازیس، خشک ‌شدگی و پیری زودرس شده و همچنین دیگر علائم مربوط به حساسیت‌های پوستی بروز پیدا می‌کنند. محلول میسلار واتر رزالیفت پوست‌های حساس درمالیفت با پاک کنندگی سه کاره می‎تواند آرایش صورت، دور چشم و لب را به صورت کامل پاک کند و به کاهش قرمزی و حساسیت پوست کمک نماید. این محصول تخصصی توسط برند درمالیفت در حجم ۲۵۰ میلی لیتر به بازار عرضه شده است. در ترکیبات این میسلار واتر از الکل، اسانس، پارابن، رنگ و مواد صابونی استفاده نشده است تا با نهایت ظرافت به پاک کردن آرایش پوست‎های حساس بپردازد.

ویژگی‌های خاص:

-بدون نیاز به آبکشی

-دارای pH فیزیولوژیک

-کمک به کاهش قرمزی و حساسیت پوست

-حاوی مواد پروبیوتیک جهت حفظ فلور طبیعی پوست

نحوه مصرف: یک تکه پنبه یا پد آرایشی را به محلول میسلار واتر رزالیفت آغشته نموده و پوست خود را به آرامی پاک کنید. پس از پاک کردن پوست نیازی به شستشوی مجدد با آب نمی‎باشد. از محلول رزالیفت می‎توانید تا دوبار در طی شبانه روز استفاده نمایید.

ترکیبات: پی ای جی 6 کاپریلیک کاپریک گلیسرید، پلی اتیلن گلیکول 7 گلیسیریل کوکوات، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، عصاره برگ کاملیا سینسیس، ویتامین B، بیزابولول، عصاره بابونه، سدیم کوکو آمفواستات، دسیل گلوکوزاید، عصاره کالندولا، عصاره برگ چای سبز، سدیم لاکتات، مالتو دکسترین و لاکتو باسیلوس فرمنت، دیازولیدین اوره و سدیم بنزوات و پتاسیم سوربایت، ساکارید هیدرولیزات، آلانتوئین، اسید سیتریک، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. مراقب باشید محلول داخل چشم نشود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع شیمیایی اریس
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول میسلار واتر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی مواد پروبیوتیک
فاقد الکل، اسانس، پارابن، رنگ و مواد صابونی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های حساس
موارد مصرف پاک کننده آرایش
ترکیبات پی ای جی 6 کاپریلیک کاپریک گلیسرید، پلی اتیلن گلیکول 7 گلیسیریل کوکوات، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، عصاره برگ کاملیا سینسیس، ویتامین B، بیزابولول، عصاره بابونه، سدیم کوکو آمفواستات، دسیل گلوکوزاید، عصاره کالندولا، عصاره برگ چای سبز، سدیم لاکتات، مالتو دکسترین و لاکتو باسیلوس فرمنت، دیازولیدین اوره و سدیم بنزوات و پتاسیم سوربایت، ساکارید هیدرولیزات، آلانتوئین، اسید سیتریک، آب دیونیزه
روش مصرف یک تکه پنبه یا پد آرایشی را به محلول میسلار واتر رزالیفت آغشته نموده و پوست خود را به آرامی پاک کنید. پس از پاک کردن پوست نیازی به شستشوی مجدد با آب نمی‎باشد. از محلول رزالیفت می‎توانید تا دوبار در طی شبانه روز استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. مراقب باشید محلول داخل چشم نشود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید