داروتو
تصویر  محلول کلیندامایسین ۱ درصد پاک دارو ۶۰ میلی لیتر
تصویر  محلول کلیندامایسین ۱ درصد پاک دارو ۶۰ میلی لیتر

محلول کلیندامایسین ۱ درصد پاک دارو ۶۰ میلی لیتر

Pak Darou Clindamycin 1% 60ml

دسته بندی : ضد جوش پوست
ویژگی ها

مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه

مؤثر در درمان جوش و آکنه

درمان عفونت‌های پوستی

دارای خاصیت ضد باکتریایی

موثر در درمان جای جوش

در حال تامین

آکنه و یا جوش از مشکلاتی است که ممکن است در اثر تغییرات هورمونی، واکنش به یک نوع وسیله آرایشی و یا محصولات مراقبت از پوست ایجاد شوند. در واقع ممکن است جوش‌ها به دلایل زیادی از جمله در اثر باکتری‌ها به وجود بیایند، به طوری که دانه‌های ملتهب ایجاد شده در اثر جوش مکان بسیار مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری‌ها بوده و با افزایش و تکثیر باکتری‌ها، جوش ایجاد شده ملتهب تر و مقاوم تر می‌شود. کلیندامایسین یک آنتی بیوتیک است که هم به صورت کپسول و هم به صورت موضعی وجود دارد، از فرم خوراکی آن برای درمان انواع عفونت‌های باکتریایی و به صورت موضعی برای درمان آکنه و سایر بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود. در واقع وظیفه کلیندامایسین، از بین بردن باکتری‌هایی است که می‌توانند در داخل منافذ پوست به وجود بیایند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه

-مؤثر در درمان جوش و آکنه

-درمان عفونت‌های پوستی

-دارای خاصیت ضد باکتریایی

-موثر در درمان جای جوش

نحوه مصرف: قبل و بعد از مصرف دارو دست‌ها را خوب بشویید و قبل از مصرف، نواحی آلوده را با آب گرم و صابون ملایم به خوبی بشویید و خشک کنید. محلول را به تمام نواحی آلوده بمالید تا از تکثیر آکنه جلوگیری گردد.

هشدار مصرف: از شست و شوی زیاد نواحی آلوده بپرهیزید. دقت کنید طول دوره درمان کامل شود زیرا ممکن است تا چند ماه و یا بیشتر طول بکشد. در غیر این صورت احتمال برگشت علائم وجود دارد. دارو را به فاصله ۳۰ دقیقه پس از شست و شو یا اصلاح صورت مصرف کنید. از تماس محلول با چشم، بینی و دهان خودداری شود. در صورت تماس اتفاقی، محلول مورد نظر را با مقادیر زیاد آب خنک بشویید. از مصرف این محلول در مجاورت گرما و شعله خودداری کنید. چنانچه از داروی موضعی دیگری نیز همزمان استفاده می‌کنید بهتر است آن‌ها را با فاصله زمانی حداقل ۱ ساعت، استفاده کنید. بهتر است در طول درمان از لوازم آرایشی کمتر استفاده شود و درصورت لزوم از لوازم آرایشی قابل شست و شو با آب و به میزان کم استفاده شود. در صورت ابتلا به بیماری‌های گوارشی نظیر ورم معده، التهاب روده و یا کرون از این محلول استفاده نکنید. اگر مبتلا به آسم هستید و به آسپرین حساسیت دارید، از مصرف آن بپرهیزید. اگر دخانیات مصرف می‌کنید از مصرف این دارو خودداری کنید. در دوران حاملگی یا شیردهی با پزشک مشورت کنید. قبل از مصرف این دارو، با پزشک مشورت کنید. قبل از مصرف این دارو، در صورت هر نوع واکنش آلرژیک یا غیر عادی نسبت به کلیندامایسین یا لینکومایسین با پزشک مشورت کنید. قبل از مصرف این دارو، در صورت وجود هر نوع بیماری یا اختلال پوستی با پزشک مشورت کنید. قبل از مصرف این دارو، در صورت مصرف همزمان هر نوع داروی دیگر با پزشک مشورت کنید.

عوارض جانبی: ممکن است گاهی خارش، قرمزی، التهاب و یا سایر علائم تحریک پوستی (که قبل از درمان وجود نداشت) و به ندرت پوسته پوسته شدن و احساس برافروختگی و یا سوزش پوست در بعضی از افراد رخ دهد که این علائم در طول درمان و با سازگاری بدن از بین می‌روند و فقط در صورت تداوم نیاز به مراقبت پزشکی دارند.

 

عنوان مشخصه
برند پاک دارو - Pak Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پاک‌دارو
حجم 60 میلی لیتر
نوع محصول محلول
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های چرب و آکنه دار
موارد مصرف مؤثر در درمان جوش و آکنه
عوارض جانبی ممکن است گاهی خارش، قرمزی، التهاب و یا سایر علائم تحریک پوستی (که قبل از درمان وجود نداشت) و به ندرت پوسته پوسته شدن و احساس برافروختگی و یا سوزش پوست در بعضی از افراد رخ دهد که این علائم در طول درمان و با سازگاری بدن از بین می‌روند و فقط در صورت تداوم نیاز به مراقبت پزشکی دارند.
روش مصرف قبل و بعد از مصرف دارو دست‌ها را خوب بشویید و قبل از مصرف، نواحی آلوده را با آب گرم و صابون ملایم به خوبی بشویید و خشک کنید. محلول را به تمام نواحی آلوده بمالید تا از تکثیر آکنه جلوگیری گردد
هشدار مصرف از شست و شوی زیاد نواحی آلوده بپرهیزید. دقت کنید طول دوره درمان کامل شود زیرا ممکن است تا چند ماه و یا بیشتر طول بکشد. در غیر این صورت احتمال برگشت علائم وجود دارد. دارو را به فاصله ۳۰ دقیقه پس از شست و شو یا اصلاح صورت مصرف کنید. از تماس محلول با چشم، بینی و دهان خودداری شود. در صورت تماس اتفاقی، محلول مورد نظر را با مقادیر زیاد آب خنک بشویید. از مصرف این محلول در مجاورت گرما و شعله خودداری کنید. چنانچه از داروی موضعی دیگری نیز همزمان استفاده می‌کنید بهتر است آن‌ها را با فاصله زمانی حداقل ۱ ساعت، استفاده کنید. بهتر است در طول درمان از لوازم آرایشی کمتر استفاده شود و درصورت لزوم از لوازم آرایشی قابل شست و شو با آب و به میزان کم استفاده شود. در صورت ابتلا به بیماری‌های گوارشی نظیر ورم معده، التهاب روده و یا کرون از این محلول استفاده نکنید. اگر مبتلا به آسم هستید و به آسپرین حساسیت دارید، از مصرف آن بپرهیزید. اگر دخانیات مصرف می‌کنید از مصرف این دارو خودداری کنید. در دوران حاملگی یا شیردهی با پزشک مشورت کنید. قبل از مصرف این دارو، با پزشک مشورت کنید. قبل از مصرف این دارو، در صورت هر نوع واکنش آلرژیک یا غیر عادی نسبت به کلیندامایسین یا لینکومایسین با پزشک مشورت کنید. قبل از مصرف این دارو، در صورت وجود هر نوع بیماری یا اختلال پوستی با پزشک مشورت کنید. قبل از مصرف این دارو، در صورت مصرف همزمان هر نوع داروی دیگر با پزشک مشورت کنید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد، دور از نور و رطوبت و دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید