داروتو
تصویر  پن آنتی باکتریال تریوزوم زینک پلاس انواع پوست فیس دوکس ۱۰۰ گرم

پن آنتی باکتریال تریوزوم زینک پلاس انواع پوست فیس دوکس ۱۰۰ گرم

Facedoux Triosome Zinc Plus Syndet Bar 100gr

دسته بندی : پن‌ و صابون‌
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب صورت و بدن

شوینده آنتی باکتریال غیر صابونی

کمک به رفع آکنه‌ها و کومدون‌های عفونی

پاکسازی کننده پوست از عوامل میکروبی و قارچی

کمک به رفع و جلوگیری از بوی نامطبوع پوست بدن

حاوی عصاره درخت کاج، تری کلوکربان و زینک پی سی ای

81,200 تومان

پوست یکی از مهم ترین اندام‌های بدن است که یکی از کارکردهای اصلی آن‌، محافظت از اندام‌های داخلی در برابر شرایط سخت محیطی است. به طور طبیعی سطح پوست حالت اسیدی دارد که سبب حفاظت آن در مقابل بیماری‌ها و به خصوص باکتری‌های مضر می‌گردد. صابون‌ها قدرت پاک کنندگی خوبی دارند، اما بسیار قلیایی هستند. استفاده مداوم از صابون موجب آسیب به چربی طبیعی پوست و کاهش خاصیت اسیدی آن گردیده و نهایتاً منجر به صدمات پوستی از قبیل خشکی، قرمزی، التهاب و افزایش احتمال عفونت‌های پوستی می‌گردد. پن آنتی باکتریال تریوزوم زینک پلاس انواع پوست فیس دوکس پاک کننده غیر صابونی و قوی پوست بوده که به پاکسازی پوست از عوامل میکروبی، قارچی و ویروسی کمک می‌کند و در رفع آکنه و کومدون‌های عفونی موثر است. پن آنتی باکتریال برای استفاده روزانه جهت شستشوی پوست صورت و بدن مناسب است و با دارا بودن ترکیبات پروبیوتیک به حفظ اکوسیستم طبیعی پوست و جلوگیری از رشد باکتری‌های بیماری‌ زا کمک می‌کند و جایگزین مناسبی برای شامپوهای بدن و صابون‌ها به شمار می‌رود. پن تریوزوم زینک پلاس فیس دوکس حاوی درخت کاج، تری کلوکربان و زینک پی سی ای بوده، این شوینده آنتی باکتریال TCC با خاصیت ضد ‌باکتری و ضد ‌قارچ خود مانع رشد باکتری‌های مولد آکنه می‌شود و در جلوگیری و رفع بوی نامطبوع بدن تاثیر مثبتی دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-کمک به رفع آکنه‌ها و کومدون‌های عفونی

-کمک به رفع و جلوگیری از بوی نامطبوع پوست بدن

-پاکسازی کننده پوست از عوامل میکروبی و قارچی

-حاوی سیستم پری بیوتیک محافظ میکروبیوم پوست

-جلوگیری از رشد باکتری و قارچ در بیماران دارای درماتیت، آکنه و …

نحوه مصرف: ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده سپس پن آنتی باکتریال تریوزوم زینک پلاس فیس دوکس را بر روی پوست مالیده تا کف ایجاد گردد. سپس با آب سرد شستشو دهید. این محصول را روزی یک بار و در صورت لزوم دو بار استفاده نمایید.

ترکیبات: دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، تری کلوکربان، روغن کرچک، تی تری اویل (روغن درخت چای)، پریتیون زینک، زینک پرولیدون کربوکسیلات، عصاره درخت کاج، آلفاگلوکان اولیگو ساکارید، مخلوط ایزوتیازولینون و کلرو متیل ایزوتیازولینون، اسانس و رنگ مجاز آرایشی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. پن را فقط برای مصرف خارجی استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند فیس دوکس - Facedoux
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نرمین کف
به سفارش البرز تجارت یگانه
تحت لیسانس سوئیس
وزن 100 گرم
نوع محصول پن (شوینده غیر صابونی)
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره درخت کاج، تری کلوکربان و زینک پی سی ای
فاقد صابون
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف جلوگیری از بوی نامطبوع پوست بدن، از بین برنده باکتری‌های مولد آکنه
ترکیبات دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، تری کلوکربان، روغن کرچک، تی تری اویل (روغن درخت چای)، پریتیون زینک، زینک پرولیدون کربوکسیلات، عصاره درخت کاج، آلفاگلوکان اولیگو ساکارید، مخلوط ایزوتیازولینون و کلرو متیل ایزوتیازولینون، اسانس و رنگ مجاز آرایشی، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده سپس پن آنتی باکتریال تریوزوم زینک پلاس فیس دوکس را بر روی پوست مالیده تا کف ایجاد گردد. سپس با آب سرد شستشو دهید. این محصول را روزی یک بار و در صورت لزوم دو بار استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. پن را فقط برای مصرف خارجی استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید