داروتو
تصویر  ژل شوینده غیر صابونی تریوزوم انواع پوست فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  ژل شوینده غیر صابونی تریوزوم انواع پوست فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شوینده غیر صابونی تریوزوم انواع پوست فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر

Facedoux Triosome Protecting Foot Wash 200ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

محافظت از فلور باکتریایی طبیعی پوست

مناسب پا و کشاله ران

شوینده مایع غیر صابونی

کمک به پاکسازی پوست

پیشگیری از بوی نامطبوع بدن بخصوص در فصل تابستان

94,600 تومان

بر روی پوست میکروب‌هایی وجود دارند که برای حفظ سلامتی بدن بسیار مفید هستند. شوینده‌های خیلی قوی باعث می‌شوند این میکروب‌ها از روی پوست پاک شوند و از بین بروند اما شوینده‌ی فیس دوکس علاوه بر اینکه به خوبی پوست را تمیز و پاکیزه می‌کند، می‌تواند از این میکروب‌ها نیز محافظت کند. این شوینده را می‌توان در تمامی فصل‌های سال استفاده کرد. استفاده از این شوینده باعث حفظ بهداشت و سلامت پوست شده و از عفونت‌های پوستی جلوگیری می‌کند. ژل شوینده غیر صابونی تریوزوم انواع پوست فیس دوکس، مخصوص پا و کشاله ران می‌باشد و می‌تواند با حفظ اسیدیته و فلور باکتریایی طبیعی پوست، بوی نامطبوع بدن را از بین ببرد. همچنین می‌توان برای رفع و یا پیشگیری از بیماری‌های قارچی نیز از آن استفاده کنید. تمامی افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از این محصول استفاده کنند و نگران ایجاد حساسیت در بدن خود نباشند.

‌ویژگی‌های خاص:

-رفع بوی نامطبوع

-بهبود بیماری‌های قارچی

-مانع رشد باکتری‌های بیماری ‌زا

-جلوگیری از عفونت‌های پوستی

-جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع

نحوه مصرف: ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده و کف ایجاد شده این شوینده را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. از این محصول روزی ۱ بار و در صورت لزوم ۲ بار استفاده نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لائوریل سارکوزینات، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، پروپیل گلایکول، سالی سیلیک اسید، کلیمبازول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، ادتا، لاکتیک اسید متیل کلرو ایزوتیازولینون / متیل ایزوتیازولینون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند فیس دوکس - Facedoux
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
به سفارش البرز تجارت یگانه
تحت لیسانس سوئیس
حجم 200 میلی لیتر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای پا و کشاله ران
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ژل شوینده پیشگیری از بوی نامطبوع بدن
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لائوریل سارکوزینات، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، پروپیل گلایکول، سالی سیلیک اسید، کلیمبازول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، ادتا، لاکتیک اسید متیل کلرو ایزوتیازولینون / متیل ایزوتیازولینون
روش مصرف ابتدا پوست را با آب ولرم خیس نموده و کف ایجاد شده از این محصول را روی آن بمالید و سپس پوست را با آب کمی سرد تر آبکشی نمایید., ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده و کف ایجاد شده این شوینده را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. از این محصول روزی ۱ بار و در صورت لزوم ۲ بار استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید