داروتو
تصویر  ژل مو حالت دهنده بسیار قوی آقایان هیدرودرم ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  ژل مو حالت دهنده بسیار قوی آقایان هیدرودرم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل مو حالت دهنده بسیار قوی آقایان هیدرودرم ۱۵۰ میلی لیتر

Hydroderm Extreme Hold Styling Hair Gel 150ml

دسته بندی : ژل مو
ویژگی ها

مناسب انواع مو

حالت دهنده بسیار قوی موی سر

فاقد الکل

بدون چرب نمودن موها  

دارای جلوه‌ای کاملا خشک

دارای ماندگاری بالا و طولانی

بدون ایجاد آثار سفیدی بر روی موها

بدون ایجاد احساس سنگینی روی موها

در حال تامین

ژل مو یکی از محصولات آرایشی، بهداشتی و حالت‌ دهنده مو است که بین خانم‌ها و آقایان طرفداران زیادی دارد. این محصول با قدرت‌های ‌چسبندگی مختلف و در طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی تولید شده است. بهتر است هنگام خرید ژل مو محصولی با کیفیت از برندهای معتبر را انتخاب کنید. ژل مو حالت دهنده بسیار قوی آقایان هیدرودرم مناسب کسانی است که از ژل انتظار قدرت بالایی در حفظ حالت مو دارند. ژل موی هیدرودرم ماندگاری بالایی دارد و حالت موهای شما را ساعت‌ها حفظ می‌کند به طوریکه نیازی به حالت دهی دوباره موهایتان نخواهید داشت. قدرت حالت دهی این ژل بسیار بالاست و هر حالتی را با استفاده از آن می‌توانید در موهایتان ایجاد نمایید. ژل موی قوی آقایان هیدرودرم موهای شما را چرب نمی‌کند و سفیدک نیز روی موها بر جا نمی‌گذارد.

ویژگی‌های خاص:

-شفاف کننده مو

-بدون چرب نمودن موها  

-دارای جلوه‌ای کاملا خشک

-دارای ماندگاری بالا و طولانی

-بدون ایجاد آثار سفیدی بر روی موها

نحوه مصرف: مقدار کافی از فرآورده را به کمک دست‌ها به طور یکنواخت بر روی موی مرطوب و نمناک استفاده نمایید. چنانچه مایل به مدل دادن موهای خود هستید دسته‌های کوچکی از مو را به کمک انگشتان به ژل آغشته نموده و طبق مدل مورد نظر خود حالت دهید. موهای حالت داده شده به کمک ژل موی سر هیدرودرم آقایان تا ساعت‌ها فرم، حالت و زیبایی خود را حفظ خواهند نمود.

ترکیبات: آکریلات/هیدروکسی استر، آکریلات کوپلیمر، آکریلات/ستئاره-۲۰، متاکریلات کراس پلیمر، پروپیلن گلیکول، PEG-۴۰ هیدروژنیتد کاستر اویل، گلیسرین، پلی وینیل پیرولیدین، توکوفریل استات، پانتنول، عصاره جینسنگ، عصاره برگ مریم گلی، آلانتوئین، سدیم هیدروکساید، لاکتوز، سلولز، رتینیل پالمیتات، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، بنزیل الکل، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، بیوتین، Cl77007، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند هیدرودرم - Hydroderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس حیان
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
فاقد الکل
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف حالت دهنده مو
ترکیبات آکریلات/هیدروکسی استر، آکریلات کوپلیمر، آکریلات/ستئاره-۲۰، متاکریلات کراس پلیمر، پروپیلن گلیکول، PEG-۴۰ هیدروژنیتد کاستر اویل، گلیسرین، پلی وینیل پیرولیدین، توکوفریل استات، پانتنول، عصاره جینسنگ، عصاره برگ مریم گلی، آلانتوئین، سدیم هیدروکساید، لاکتوز، سلولز، رتینیل پالمیتات، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، بنزیل الکل، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، بیوتین، Cl77007، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف مقدار کافی از فرآورده را به کمک دست‌ها به طور یکنواخت بر روی موی مرطوب و نمناک استفاده نمایید. چنانچه مایل به مدل دادن موهای خود هستید دسته‌های کوچکی از مو را به کمک انگشتان به ژل آغشته نموده و طبق مدل مورد نظر خود حالت دهید. موهای حالت داده شده به کمک ژل موی سر هیدرودرم آقایان تا ساعت‌ها فرم، حالت و زیبایی خود را حفظ خواهند نمود.
هشدار مصرف فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید