داروتو
تصویر  کرم دور چشم دکتر ژیلا ۲۵ گرم
تصویر  کرم دور چشم دکتر ژیلا ۲۵ گرم
تصویر  کرم دور چشم دکتر ژیلا ۲۵ گرم

کرم دور چشم دکتر ژیلا ۲۵ گرم

Doctor Jila Eye Conter Cream For All Skin Types 25gr

دسته بندی : ضد چروک دور چشم
ویژگی ها

مناسب انواع پوست دور چشم

مناسب سنین بالای ۲۵ سال

ضد چروک و کبودی

نرم و مرطوب کننده

حاوی کوآنزیم Q10، آلانتوئین، کلاژن و کمپلکس MDI

134,600 تومان

یکی از محصولات مراقبتی بسیار مهم برای پوست، کرم دور چشم است. استفاده از کرم دور چشم می‌تواند کمک موثری به سلامت پوست نازک اطراف چشم کرده و از بروز خطوط و چروک‌های سطحی جلوگیری کند و یا در از بین رفتن آن موثر باشد. کرم دور چشم دکتر ژیلا با تامین و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست اطراف دور چشم به کاهش تیرگی و کبودی دور چشم کمک می‌کند. این محصول حاوی پروتئین هیدرولیز شده گندم، روغن هسته انگور، عصاره چای سبز و A ،C ،E، پیش ساز ویتامین B5 و آلانتوئین، کلاژن، کمپلکس MDI است و با توجه به مواد موثری که دارد خاصیت ضد چروک و ضد کبودی دارد و از ایجاد چین و چروک اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-ضدچروک

-ضدکبودی

-ضد التهاب

-تقویت کننده

-جلوگیری از افتادگی پوست

-کاهش خطوط نازک و کبودی دور چشم

نحوه مصرف: مقدار کمی از کرم را با دست تمیز روی پوست دور چشم قرار داده و از داخل به بیرون، به آرامی و با کم ترین فشار ممکن آن را پخش کنید. سپس با زدن چند ضربه ملایم با نوک انگشت جذب کرم را افزایش دهید. کرم را یکبار بعد از غروب آفتاب و یکبار قبل از خواب استفاده نمایید (روزی ۲ بار). در کمتر از دو هفته تغییرات مشهودی در کاهش چروک و کبودی مشاهده خواهید کرد. برای رسیدن به اوج اثر، مصرف کرم تا ۳ ماه باید ادامه یابد.

ترکیبات: گلیکوز آمینو گلیکان، مخلوط: یوبی کوئینون و توکوفریل استات، لسیتین کاپریلیک /کاپریک تریگلیسرید، دی ایزوپروپیل ادیپات، مخلوط: عصاره برگ چای، عصاره گل داوودی، گلیسیرین، عصاره برگ زیتون، عصاره آلوورا، رتینول پالمیتات، مخلوط: فنوکسی اتانل، اتیل هگزیل گلیسرین، پنتنول، توکوفریل استات، روغن آووکادو، روغن دانه انگور، هگزیل ۳-گلیسریل اسکوربات، آلانتوئئن، کلاژن هیدرولیز شده، روغن جوانه گندم، مخلوط: سدیم لاکتات، سدیم PCA، گلایسین، فروکتوز، اوره، نیاسین آمید، اینوزیتول، سدیم بنزوات، اسید لاکتیک، متیل پارابن، پروپیل پارابن، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، بوتیلیتید هیدروکسی تولوئن، آب دیونیزه

هشدار مصرف: امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات به حداقل رسیده است با این وجود در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع نموده و به پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود مراجعه نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات و سطوح مخاطی پرهیز گردد.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 25 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۲۵ سال
قابل استفاده برای دور چشم
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد چروک، کبودی و نرم و مرطوب کننده
ترکیبات گلیکوز آمینو گلیکان، مخلوط: یوبی کوئینون و توکوفریل استات، لسیتین کاپریلیک /کاپریک تریگلیسرید، دی ایزوپروپیل ادیپات، مخلوط: عصاره برگ چای، عصاره گل داوودی، گلیسیرین، عصاره برگ زیتون، عصاره آلوورا، رتینول پالمیتات، مخلوط: فنوکسی اتانل، اتیل هگزیل گلیسرین، پنتنول، توکوفریل استات، روغن آووکادو، روغن دانه انگور، هگزیل ۳-گلیسریل اسکوربات، آلانتوئئن، کلاژن هیدرولیز شده، روغن جوانه گندم، مخلوط: سدیم لاکتات، سدیم PCA، گلایسین، فروکتوز، اوره، نیاسین آمید، اینوزیتول، سدیم بنزوات، اسید لاکتیک، متیل پارابن، پروپیل پارابن، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، بوتیلیتید هیدروکسی تولوئن، آب دیونیزه
روش مصرف مقدار کمی از کرم را با دست تمیز روی پوست دور چشم قرار داده و از داخل به بیرون، به آرامی و با کم ترین فشار ممکن آن را پخش کنید. سپس با زدن چند ضربه ملایم با نوک انگشت جذب کرم را افزایش دهید. کرم را یکبار بعد از غروب آفتاب و یکبار قبل از خواب استفاده نمایید (روزی ۲ بار). در کمتر از دو هفته تغییرات مشهودی در کاهش چروک و کبودی مشاهده خواهید کرد. برای رسیدن به اوج اثر، مصرف کرم تا ۳ ماه باید ادامه یابد.
هشدار مصرف امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات به حداقل رسیده است با این وجود در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع نموده و به پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود مراجعه نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات و سطوح مخاطی پرهیز گردد.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید