داروتو
تصویر  کرم ضد آفتاب پوست‌های چرب سانیورا SPF50 بژ طبیعی ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد آفتاب پوست‌های چرب سانیورا SPF50 بژ طبیعی ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب پوست‌های چرب سانیورا SPF50 بژ طبیعی ۵۰ میلی لیتر

Sunivera Be3 Technology Sunivera Tinted For Oily Skin Sunscreens Cream 50ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب

رنگ بژ طبیعی و دارای SPF50

ضد چروک و ترمیم کننده

بسیار سبک بر روی پوست

پوشانندگی و کاور بالا با جذب سریع

حاوی ﺳﺎﻟﯿﺴﯿﻠﯿﮏ اﺳﯿﺪ، ﻣﻮاد آﻧﺘﯽ ﺑﺎﮐﺘﺮﯾﺎل و آﻧﺘﯽ ﺳﭙﺘﯿﮏ

در حال تامین

در بین انواع پوست، پوست چرب به دلیل ترشح بیشتر چربی مستعد بروز جوش و آکنه است. پوست چرب برخلاف پوست خشک نسبتا ضخیم و دارای منافذ فراوان تری است. در این افراد غده‌های چربی پوست بسیار فعال هستند و بیشتر از حد معمول چربی ترشح می‌کنند. از این رو افرادی که دارای پوست چرب هستند باید از ضد آفتاب‌های فاقد چربی که دارای ترکیبات غیر چرب تری هستند، استفاده کنند. این محصولات کمتر منافذ پوست را می‌بندد و کمتر باعث ایجاد جوش می‌شود. کرم ضد آفتاب پوست‌های چرب سانیورا SPF50 ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮد از ﻣﻮﺛﺮ ﺗﺮﯾﻦ ﻓﯿﻠﺘﺮ‌ﻫﺎی ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ و ﺷﯿﻤﯿﺎﯾﯽ ﺑﺮای ﻣﺤﺎﻓﻈﺖ در ﺑﺮاﺑﺮ UVA و UVB ﺑﺎ داﺷﺘﻦ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﺳﺎﻧﯿﻮرا Be3 ﮐﻪ از ﭘﻮﺳﺖ در ﺑﺮاﺑﺮ آﺳﯿﺐ‌ﻫﺎی آﻓﺘﺎب ﻣﺎﻧﻨﺪ ﭼﺮوک، ﻟﮏ و آﻓﺘﺎب ﺳﻮﺧﺘﮕﯽ و ﺧﺸﮑﯽ ﻣﺤﺎﻓﻈﺖ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ. تکنولوژی ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ و ﻣﻨﺤﺼﺮﺑﻪ ﻓﺮد Be3 ﮐﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ از اﻧﻮاع آﻧﺘﯽ اﮐﺴﯿﺪان‌ﻫﺎ، ﻣﺮﻃﻮب ﮐﻨﻨﺪه‌ﻫﺎ ،ﺗﺮﻣﯿﻢ ﮐﻨﻨﺪه‌ﻫﺎ و ﭘﭙﺘﯿﺪ‌ﻫﺎﺳﺖ از ﭘﻮﺳﺖ در ﺑﺮاﺑﺮ ﺗﻤﺎﻣﯽ آﺳﯿﺐ‌ﻫﺎی ﺧﺎرﺟﯽ دﻓﺎع ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ و اﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮل را ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺿﺪ آﻓﺘﺎب ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﺮﻃﻮب ﮐﻨﻨﺪه و ﺿﺪ ﭼﺮوک ﻗﻮی ﻧﯿﺰ ﻣﯽ‌ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﻓﺮﻣﻮل ﮐﺮم ﭘﻮدر ﻣﺨﻤﻠﯽ آن ﺑﻪ راﺣﺘﯽ روی ﭘﻮﺳﺖ ﻣﯽ‌ﻧﺸﯿﻨﺪ. همچنین ﺑﺎ داﺷﺘﻦ ﺳﺎﻟﯿﺴﯿﻠﯿﮏ اﺳﯿﺪ و ﻣﻮاد آﻧﺘﯽ ﺑﺎﮐﺘﺮﯾﺎل و آﻧﺘﯽ ﺳﭙﺘﯿﮏ در درﻣﺎن آﮐﻨﻪ ﺑﺴـﯿﺎر ﻣﻮﺛﺮ اﺳﺖ.

ویژگی‌های خاص:

-آنتی باکتریال

-آنتی سپتیک

-بسیار سبک بر روی پوست

-شادابی و طراوت بخشی به پوست

-پوشانندگی و کاور بالا با جذب سریع

نحوه مصرف: نیم ساعت قبل از قرار گیری در معرض نور خورشید مقداری از کرم ضد آفتاب را بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. در صورت قرار گیری طولانی مدت در معرض آفتاب هر دو ساعت یکبار کرم را تجدید نمایید. پس از شنا و تعریق مجددا استفاده گردد.

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سانیورا - Sunivera
کشور سازنده فرانسه
شرکت وارد کننده آرایش افزون غرب
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ بژ طبیعی
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ﺳﺎﻟﯿﺴﯿﻠﯿﮏ اﺳﯿﺪ، ﻣﻮاد آﻧﺘﯽ ﺑﺎﮐﺘﺮﯾﺎل و آﻧﺘﯽ ﺳﭙﺘﯿﮏ
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF +50
روش مصرف نیم ساعت قبل از قرار گیری در معرض نور خورشید مقداری از کرم ضد آفتاب را بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. در صورت قرار گیری طولانی مدت در معرض آفتاب هر دو ساعت یکبار کرم را تجدید نمایید. پس از شنا و تعریق مجددا استفاده گردد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید