داروتو
تصویر  کرم مرطوب کننده دمودکسیلین ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده دمودکسیلین ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده دمودکسیلین ۵۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده دمودکسیلین ۵۰ میلی لیتر

Demodexcillin Moisturizing Cream 50ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

رفع قرمزی پوست

ضد باکتری و ضد قارچ

نرم کننده و مرطوب کننده پوست

حاوی روغن نارگیل و روغن درخت چای و موم زنبور عسل

در حال تامین

یکی از روش‌های حفظ شادابی و طراوت پوست و آبرسانی آن استفاده از کرم‌های مرطوب کننده نظیر کرم مرطوب کننده دمودکسیلین است. کرم مرطوب کننده دمودکسیلین یک مرطوب کننده و آبرسان عمیق با دوام طولانی است که به کاهش تراکم دمودکس کمک می‌کند. انسان می‌تواند میزبان مناسبی برای بسیاری از جانداران ریز میکروسکوپی باشد و یک نمونه از این مهمان‌های ناخوانده در پوست انسان، انگلی است به نام دمودکس. تقریبا هیچ انسان بزرگسالی وجود ندارد که روی پوستش انگل‌های دمودکس درحال زندگی نباشد اما زمانی که تراکم جمعیت این انگل‌ها زیاد می‌شود، بسیاری از مشکلات پوست و مو نیز شدت می‌یابد. این جانداران تمامی مواد زائدی که در طول زندگیشان در بدنشان تولید می‌شود درون بدن نگه می‌دارند تا زمانی که بمیرند و همین امر می‌تواند باعث تشدید عفونت‌های پوست و مو مانند آکنه، روزاسه، جوش، خارش، ریزش مو، کم پشت و نازک شدن مو، خارش پوست، چین و چروک پوست، پیری زودرس پوست، خشک و خشن شدن پوست، جوش‌های سر سیاه، تغییر رنگ پوست صورت، کک و مک، آتوپیک، رماتوز، تغییر رنگ بر روی صورت و دیگر بیماری‌های پوستی و جلدی و بسیاری از مشکلات پوست و مو شود. کرم مرطوب کننده دمودکسیلین بسیار سبک و دارای جذب سریع بوده، دارای موم زنبور عسل، روغن نارگیل و روغن درخت چای و فاقد پارابن است. این کرم با فرمولاسیون خاص، محصولی ایده آل جهت نرم و مرطوب کردن پوست­ است. روغن نارگیل دارای خواص ضد باکتری و قارچ است و نقش مرطوب کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد و در کاهش چین و چروک پوست موثر است. روغن درخت چای نیز دارای خواص ضد باکتری، انگل، قارچ و ویروس است و در کاهش تورم، قرمزی، التهاب و خارش پوست تاثیر به سزایی دارد.

ویژگی‌های خاص:

-دارای خواص ضد التهاب و ضد خارش

-آبرسان عمیق پوست صورت

-کاهش چین و چروک پوست

-بسیار سبک و جذب سریع

-رفع قرمزی پوست

نحوه مصرف: مقدار مناسبی از کرم مرطوب کننده دمودکسیلین را روی سطح پوست مالیده و به آرامی آن را روی پوست ماساژ دهید.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسیرین، سیکلو پنتا سیلوکسان و دایمتیکون، روغن نارگیل، گلیسریل استئارات، کاپریلیک/ کاپریک/ تری گلیسیرید، سوربیتول، ستیل الکل، استئاریک-اسید، روغن درخت چای، تری اتانل آمین، موم زنبور عسل، توکوفریل استات، دی سدیم ا.د.ت.ا، نگهدارنده مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دمودکسیلین - Demodexcilin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده مهان سپهر تابان
به سفارش نیکچهر گستر آریا فارمد
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن نارگیل و روغن درخت چای و موم زنبور عسل
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف نرم کننده و مرطوب کننده پوست
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسیرین، سیکلو پنتا سیلوکسان و دایمتیکون، روغن نارگیل، گلیسریل استئارات، کاپریلیک/ کاپریک/ تری گلیسیرید، سوربیتول، ستیل الکل، استئاریک-اسید، روغن درخت چای، تری اتانل آمین، موم زنبور عسل، توکوفریل استات، دی سدیم ا.د.ت.ا، نگهدارنده مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف مقدار مناسبی از کرم مرطوب کننده دمودکسیلین را روی سطح پوست مالیده و به آرامی آن را روی پوست ماساژ دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید