داروتو
تصویر  کرم مرطوب کننده قوی اوره ۲۰ درصد دکتر ژیلا ۷۵ گرم
تصویر  کرم مرطوب کننده قوی اوره ۲۰ درصد دکتر ژیلا ۷۵ گرم
تصویر  کرم مرطوب کننده قوی اوره ۲۰ درصد دکتر ژیلا ۷۵ گرم
تصویر  کرم مرطوب کننده قوی اوره ۲۰ درصد دکتر ژیلا ۷۵ گرم

کرم مرطوب کننده قوی اوره ۲۰ درصد دکتر ژیلا ۷۵ گرم

Doctor Jila Urea 20% Intensive Moisturizing Cream 75gr

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‎های خیلی خشک، ترک خورده و پینه بسته

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست

حذف لایه‎های مرده از سطح پوست

حاوی روغن جوانه گندم، روغن بابونه و عصاره آلوئه ورا

در حال تامین

اوره به ‌دلیل خاصیت مرطوب ‌کنندگی و لایه ‌برداری خود در انواع محصولات آرایشی و بهداشتی پوست استفاده می‌شود. امروزه از کرم اوره برای درمان بیماری‌ها و مشکلات پوستی مانند اگزما، پسوریازیس، میخچه، پینه و برخی از مشکلات ناخن مانند ناخن فرو رفته در گوشت استفاده می‌شود. همچنین ممکن است برای کمک به از بین بردن بافت مرده در برخی از زخم‌ها به‌ منظور بهبود سریع ‌تر مصرف شود. اصولا اوره به ‌عنوان یک ماده کراتولیتیک شناخته می‌شود و با نرم کردن کراتین (ماده شاخی پوست)، باعث می‌شود سلول‌های مرده‌ی پوست ریزش کرده و پوست می‌تواند رطوبت بیشتری جذب کند. کرم مرطوب کننده قوی اوره ۲۰ درصد دکتر ژیلا به منظور آبرسانی و نرم کردن و همچنین سایر قسمت‌های بدن طراحی و فرموله شده است و سبب نرمی و لطافت پوست می‌شود. در این فرآورده از اوره با گرید بهداشتی و غلظت ۲۰٪ بعنوان ماده موثره اصلی استفاده شده است، که با خواص کراتولیتیک و آبرسانی، سبب حذف لایه‌های مرده پوست، افزایش توان حفظ رطوبت پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-التیام بخش و ضد التهاب

-حاوی ویتامین‌های E و C

-مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست

-بازسازی و تقویت سد دفاعی پوست

-کاهش عوارض ناشی از خشکی زیاد پوست، صخیم شدن و بیماری‌های پوستی مانند ایکتیوزیز

نحوه مصرف: دو بار در روز یا طبق دستور پزشک روی مناطقی از پوست که خشک و ضخیم شده است، استفاده گردد. مقدار مناسبی از کرم روی پوست خشک و تمیز ماساژ داده شود تا کاملا جذب شود. روی پوست تحریک شده و آسیب دیده استفاده نشود.

ترکیبات: آب دیونیزه، اوره، روغن جوانه گندم، شی باتر، سیکلوپنتاسیلوکسان و دایمتیکونول، ویتامین E، استئاریل الکل، لانولین الکل، ستئاریل الکل، روغن بابونه، دی-پانتنول، ستئاریل اولیوات، سوربیتان اولیوات، بخش غیر صابونی روغن زیتون، سدیم لاکتات، اینوزیتول، اسانس، اسید لاکتیک، سدیم PCA، لیستین، عصاره آلوئه ورا، هگزیل 3-گلیسریل آسکوربات، بوتیلیتد هیدروکسی تولوئن (BHT)، فنوکسی اتانول

هشدار مصرف: در صورت بروز هرگونه حساسیت پوستی استفاده از کرم قطع گردد و با پزشک مشورت شود. تنها برای استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم و سایر سطوح مخاطی اجتناب گردد و در صورت تماس، با آب زیاد شستشو داده شود.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 75 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن جوانه گندم، روغن بابونه، عصاره آلوئه ورا، ویتامین‌های E و C
قابل استفاده برای دست، پا، آرنج، قوزک و زانو
مناسب برای پوست‌های خشک و خیلی خشک
موارد مصرف مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست
ترکیبات آب دیونیزه، اوره، روغن جوانه گندم، شی باتر، سیکلوپنتاسیلوکسان و دایمتیکونول، ویتامین E، استئاریل الکل، لانولین الکل، ستئاریل الکل، روغن بابونه، دی-پانتنول، ستئاریل اولیوات، سوربیتان اولیوات، بخش غیر صابونی روغن زیتون، سدیم لاکتات، اینوزیتول، اسانس، اسید لاکتیک، سدیم PCA، لیستین، عصاره آلوئه ورا، هگزیل 3-گلیسریل آسکوربات، بوتیلیتد هیدروکسی تولوئن (BHT)، فنوکسی اتانول
روش مصرف دو بار در روز یا طبق دستور پزشک روی مناطقی از پوست که خشک و ضخیم شده است، استفاده گردد. مقدار مناسبی از کرم روی پوست خشک و تمیز ماساژ داده شود تا کاملا جذب شود. روی پوست تحریک شده و آسیب دیده استفاده نشود.
هشدار مصرف در صورت بروز هرگونه حساسیت پوستی استفاده از کرم قطع گردد و با پزشک مشورت شود. تنها برای استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم و سایر سطوح مخاطی اجتناب گردد و در صورت تماس، با آب زیاد شستشو داده شود.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید