داروتو
سی گل کرم نرم کننده بادام
سی گل کرم نرم کننده بادام
سی گل کرم نرم کننده بادام

کرم نرم کننده روغن بادام سی گل ۵۰ میلی لیتر

Seagull Hydra Beauty Emollient Cream With Almond Oil 50ml

ویژگی ها

جلوگیری از آسیب‌های عوامل مخرب محیطی بر روی پوست

قابل استفاده بر روی پوست دست و صورت

دارای قدرت نرم کنندگی بالا

ترمیم کننده پوست‌های ترک خورد و آسیب دیده

بازسازی و ترمیم لایه هیدرولیپیدیک پوست

حاوی روغن بادام و ویتامین E

45,000 تومان

کرم نرم کننده روغن بادام سی گل، حاوی روغن بادام بوده و بلافاصله پس از استفاده به بازسازی و ترمیم لایه هیدرولیپیدیک پوست می‌پردازد و پوست‌های ترک خورد و آسیب دیده را به خوبی ترمیم می‌کند. این کرم با قدرت نرم کنندگی بالا می‌تواند پوست را برای مدت زمان زیادی نرم و مرطوب نگه دارد و از آسیب‌های عوامل مخرب محیطی بر روی پوست جلوگیری کند. این محصول بر روی پوست دست و صورت قابل استفاده بوده و برای افراد دارای پوست‌های خشک تا نرمال مناسب خواهد بود. کرم نرم کننده بادام سی گل از بافتی سبک برخوردار بوده و به سرعت جذب پوست می‌شود. همچنین پس از استفاده از آن سنگینی بر روی پوست احساس نمی‌شود. روغن بادام به کار رفته در این محصول سرشار از ویتامین E بوده و موجب افزایش سلامت و زیبایی پوست شما خواهد شد.

ویژگی‌های خاص:

-حفظ نرمی و رطوبت پوست

-ماندگاری بالا

-سرشار از ویتامین E

-کمک به افزایش سلامت و زیبایی پوست

-برخورداری از بافتی سبک

-قدرت جذب بالا

-مناسب پوست‌های خشک تا نرمال

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، ابتدا پوست مورد نظر را تمیز و خشک کنید و مقداری از کرم را بر روی پوست ماساژ دهید تا جذب گردد. برای نواحی خشک تر بدن مانند زانو، آرنج و کف پا می‌توانید دفعات بیشتری از این کرم استفاده کنید تا خشکی آن نواحی به طور کامل رفع گردد.

ترکیبات: آب مقطر، روغن بادام شیرین، لانولین، وازلین، پارافین مایع، پروپیلن گلیکول، بوتیلن گلیکول، گلیسرین، ایزو پرو پیل میرستات، نگهدارنده، اسانس

هشدار مصرف: مقداری از کرم بادام سی گل را بر روی پوست داخلی بازو بمالید. در صورت عدم بروز حسایت پس از ۲۴ ساعت، کرم را مطابق دستورالعمل مصرف نمایید. در صورت بروز التهاب یا بثورات جلدی استفاده را متوقف کنید. از مصرف بر روی پوست حساس یا آسیب دیده خودداری کنید. پس از باز شدن درب کرم حداکثر تا ۳ ماه استفاده شود. از تماس با چشم خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن بادام، ویتامین E
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی
موارد مصرف مرطوب کننده
ترکیبات آب مقطر، روغن بادام شیرین، لانولین، وازلین، پارافین مایع، پروپیلن گلیکول، بوتیلن گلیکول، گلیسرین، ایزو پرو پیل میرستات، نگهدارنده، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، ابتدا پوست مورد نظر را تمیز و خشک کنید و مقداری از کرم را بر روی پوست ماساژ دهید تا جذب گردد. برای نواحی خشک تر بدن مانند زانو، آرنج و کف پا می‌توانید دفعات بیشتری از این کرم استفاده کنید تا خشکی آن نواحی به طور کامل رفع گردد.
هشدار مصرف مقداری از کرم بادام سی گل را بر روی پوست داخلی بازو بمالید. در صورت عدم بروز حسایت پس از ۲۴ ساعت، کرم را مطابق دستورالعمل مصرف نمایید. در صورت بروز التهاب یا بثورات جلدی استفاده را متوقف کنید. از مصرف بر روی پوست حساس یا آسیب دیده خودداری کنید. پس از باز شدن درب کرم حداکثر تا ۳ ماه استفاده شود. از تماس با چشم خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید