داروتو
تصویر  کرم پر کننده چروک سینره ۱۵ میلی لیتر
تصویر  کرم پر کننده چروک سینره ۱۵ میلی لیتر
تصویر  کرم پر کننده چروک سینره ۱۵ میلی لیتر

کرم پر کننده چروک سینره ۱۵ میلی لیتر

Cinere Instant Wrinkle Filler 15ml

ویژگی ها

استفاده از مکانیسم لیپوفیلینگ جهت از بین بردن چروک‌ها

حاوی روغن دانه کنجد و شی باتر

پر کننده چین‌ و چروک‌های صورت به ‌محض استفاده

جوان‌سازی پوست با تکنیک لیپوفیلینگ

قابل ‌استفاده برای خانم‌ها و آقایان

تحریک کلاژن سازی در پوست

در حال تامین

مواد موثره موجود در کرم پر کننده چروک سینره با عمل "لیپو فیلینگ" خود، باعث فعال شدن سلول‌های چربی در محل چروک‌ها می‌شوند و میزان زیادی چربی در خود ذخیره می‌سازند. ذخیره چربی در این سلول‌ها با افزایش حجم آن‌ها، سبب باز شدن چروک‌های پوست می‌شود. ساختار ویژه‌ی این محصول، سبب می‌شود که کرم در محل چروک‌ها ثابت شود، در نتیجه غلظت ماده موثره در پوست محل چروک افزایش چشم گیری پیدا می‌کند و این مواد به مدت طولانی تری در دسترس پوست قرار می‌گیرند، عمل لیپو فیلینگ این محصول به مرور زمان باعث باز شدن چروک‌ها و صاف شدن پوست می‌شود. 

ویژگی‌های خاص:

-پر کننده چین‌ و چروک‌های صورت به ‌محض استفاده

-حجم دهنده و باز گرداننده فرم کلی صورت

-جوان ‌سازی پوست با تکنیک لیپوفیلینگ

-قابل ‌استفاده برای خانم‌ها و آقایان

-تحریک کلاژن سازی در پوست

نحوه مصرف: مقدار مناسبی از محصول را روی چروک‌ها قرار داده و با حرکات آرام در محل، کمی پخش و محو نمایید. از ماساژ یا پخش بیش از حد محصول خودداری کنید. در صورت نیاز به استفاده از سایر کرم‌ها (مرطوب کننده، ضدآفتاب، ضد چروک و ...) ابتدا کرم‌ها را مورد استفاده قرار داده و پس از نیم ساعت از کرم پر کننده چروک سینره استفاده نمایید.

ترکیبات: عصاره دانه کنجد، شی باتر، سیلیکون کراس پلیمر، آلومینیوم استارک اکتنیل سوکسینات، پلی متیل متاکریلات، امولسی فایر، عطر مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 15 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن دانه کنجد و شی باتر
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پر کننده چروک
ترکیبات عصاره دانه کنجد، شی باتر، سیلیکون کراس پلیمر، آلومینیوم استارک اکتنیل سوکسینات، پلی متیل متاکریلات، امولسی فایر، عطر مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف مقدار مناسبی از محصول را روی چروک‌ها قرار داده و با حرکات آرام در محل، کمی پخش و محو نمایید. از ماساژ یا پخش بیش از حد محصول خودداری کنید. در صورت نیاز به استفاده از سایر کرم‌ها (مرطوب کننده، ضدآفتاب، ضد چروک و ...) ابتدا کرم‌ها را مورد استفاده قرار داده و پس از نیم ساعت از کرم پر کننده چروک سینره استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید