داروتو
تصویر  کپسول فروفورت دئودنال عبیدی ۳۰ عددی
تصویر  کپسول فروفورت دئودنال عبیدی ۳۰ عددی
تصویر  کپسول فروفورت دئودنال عبیدی ۳۰ عددی

کپسول فروفورت دئودنال عبیدی ۳۰ عددی

Abidi Ferro Fort Dodenal 30Caps

دسته بندی : مکمل‌های دارویی
ویژگی ها

پیشگیری و درمان کم خونی

۱۰۰ میلی گرم آهن در هر کپسول

کمترین عوارض گوارشی

تقویت سیستم ایمنی بدن

فرم کپسول با روکش انتریک کوتد

کمک به بهبود کم خونی‌های ناشی از سو تغذیه و مشکلات فقر آهن

در حال تامین

کم ‌خونی فقر آهن به دلیل کمبود آهن در خوراک یا جذب نشدن آهن توسط بدن اتفاق می‌افتد. علی‌رغم شیوع این بیماری، بیشتر افرادی که از فقر آهن یا کم ‌خونی خفیف رنج می‌برند، تا‌ زمانی‌ که بیماری‌شان شدت نیافته، معمولاً متوجه علائم آن نمی‌شوند. دختران نوجوان و خانم‌ها در سنین باروری به‌ دلیل خونریزی ماهانه، بارداری، زایمان و شیردهی، بیشتر از آقایان در معرض کم ‌خونی فقر آهن قرار دارند. تحقیقات نشان داده که تقریباً نیمی از خانم‌ها با ذخایر ناکافی آهن باردار می‌شوند که این امر می‌تواند مشکلات جدی برای مادر و جنین ایجاد کند. هر کپسول فروفورت دئودنال عبیدی حاوی ۱۰۰ میلی‎گرم آهن به فرم فروس گلایسین سولفات است. از جمله مزایای فروس گلایسین سولفات می‌توان به جذب بهتر، تداخل کمتر (املاح دیگر در دستگاه گوارش نمی‌توانند مانع جذب فروس گلایسین سولفات شوند.) و عوارض جانبی کمتر نسبت به سایر مکمل‌ها اشاره نمود.

‌ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از کمبود آهن

-تامین کننده انرژی

-کمک به افراد مبتلا به افسردگی

-افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها

-برطرف کننده خستگی مفرط و ضعف

نحوه مصرف: مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند.

ترکیبات: فروس گلایسین سولفات (معادل آهن دو ظرفیتی)، پلی وینیل پپرولیدون، متاکریلیک اسید کوپلیمر، رنگ پونسو ۴ آر، تالک خالص، تیتانیوم دی اکسید و دی بوتیل فتالات

هشدار مصرف: در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده یک مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص، درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. این فرآورده با دوز بالا می‌باشد و با توجه به اینکه میزان آهن آن ۷۷.۷۸٪ بالاتر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است باید حتما با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید. کپسول را به طور کامل بلعیده، از جویدن یا خرد کردن آن خودداری نمایید. این فرآورده را همراه با مقادیر کافی آب میل نمایید. فرآورده را تا زمان مصرف درون ظرف اصلی خود نگهداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند عبیدی - Abidi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر عبیدی
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری و درمان کم خونی
ترکیبات فروس گلایسین سولفات (معادل آهن دو ظرفیتی)، پلی وینیل پپرولیدون، متاکریلیک اسید کوپلیمر، رنگ پونسو ۴ آر، تالک خالص، تیتانیوم دی اکسید و دی بوتیل فتالات
روش مصرف مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند.
هشدار مصرف در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده یک مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص، درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. این فرآورده با دوز بالا می‌باشد و با توجه به اینکه میزان آهن آن ۷۷.۷۸٪ بالاتر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است باید حتما با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید. کپسول را به طور کامل بلعیده، از جویدن یا خرد کردن آن خودداری نمایید. این فرآورده را همراه با مقادیر کافی آب میل نمایید. فرآورده را تا زمان مصرف درون ظرف اصلی خود نگهداری نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. بعد از هر بار مصرف درپوش ظرف را محکم ببنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید