داروتو
تصویر  کپسول فروفورت روزانه عبیدی ۳۰ عددی
تصویر  کپسول فروفورت روزانه عبیدی ۳۰ عددی
تصویر  کپسول فروفورت روزانه عبیدی ۳۰ عددی
تصویر  کپسول فروفورت روزانه عبیدی ۳۰ عددی

کپسول فروفورت روزانه عبیدی ۳۰ عددی

Abidi Ferro Fort Daily 30Caps

دسته بندی : مکمل‌های دارویی
ویژگی ها

کمک به رشد

عملکرد صحیح سیستم ایمنی

موثر در زمان بارداری و شیردهی

موثر در بعد از خونریزی حاد یا مزمن

موثر برای افراد با رژیم حاوی مقدار کم آهن

برطرف نمودن علائم کم خونی ناشی از کمبود آهن 

در حال تامین

آهن یکی از مهم ‌ترین مواد معدنی است که برای عملکرد صحیح بدن ضروری است. این موضوع آنقدر اهمیت دارد که شما باید مقدار کافی از این ماده را در رژیم غذایی روزانه خود مصرف کنید. عدم دریافت آهن کافی و کمبود آن می‌تواند بیماری‌هایی مثل کم خونی را به همراه داشته باشد. کپسول فروفورت روزانه عبیدی یک مکمل غذایی است که به شکل کپسول تولید می‌شود. هر کپسول فروفورت روزانه حاوی ۳۲ میلی‌گرم آهن قابل جذب و ۴۰۰ میکروگرم اسید فولیک است. مکمل فروفورت با جذب بسیار بالا و عوارض گوارشی (تهوع، دل درد و یبوست) بسیار کم، مورد تایید پزشکان متخصص است. ساختار فروفورت به صورت دانه‌ها یا پلت‌های فروس گلایسین با پوشش روده‌ای (انتریک کوتد) است که موجب می‌شود طعم بد فلز در دهان حس نشود، همچنین این پوشش خاص موجب می‌شود مولکول‌های آهن بدون تماس با لایه داخلی معده (مخاط معده) به سمت ابتدای روده کوچک که بیشترین جذب آهن در آنجا صورت می‌پذیرد، حرکت کنند.

‌ویژگی‌های خاص:

-کمک به رشد

-عملکرد صحیح سیستم ایمنی

-حفظ سلامت و تشکیل نرمال گلبول قرمز

-موثر برای افراد با رژیم حاوی مقدار کم آهن

-رفع علائم کم خونی نظیر ضعف و بی حالی

-کمک به جریان رشد و بهبود بافت‌ها از جمله بافت پوست

نحوه مصرف: مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند. بطور معمول مصرف برای بزرگسالان یک عدد کپسول در روز است که باید بدون جویدن و همراه مقادیر کافی آب به صورت ناشتا و با معده خالی در هنگام صبح مصرف شود.

ترکیبات: فروس گلایسین سولفات (معادل آهن دو ظرفیتی)، اسید فولیک، پوویدون، متاکریلیک اسید کوپلیمر نوع A، دی بوتیل فتالات، تیتانیوم دی اکسید، تالک خالص، رنگ پونسو ۴ آر، هایپروملوز، رنگ تارترازین و پلی اتیلن گلیکول

هشدار مصرف: در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده یک مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص، درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. این فرآورده حاوی رنگ تارترازین (زرد شماره ۵) است و ممکن است مصرف آن در افراد مستعد ایجاد واکنش‌های حساسیتی نماید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید. کپسول را به طور کامل بلعیده، از جویدن یا خرد کردن آن خودداری نمایید. این فرآورده را همراه با مقادیر کافی آب میل نمایید. فرآورده را تا زمان مصرف درون ظرف اصلی خود نگهداری نمایید.

عوارض جانبی: این فرآورده به موازات اثر درمانی مطلوب ممکن است سبب بروز برخی عوارض ناخواسته نیز شود. اگر چه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود. تغییر تیره رنگ مدفوع امکان دارد در طی درمان ایجاد شود که ناشی از مصرف آهن بوده و بی خطر است. مشکلات گوارشی مانند اسهال، یبوست، سوزش سر دل، تهوع یا استفراغ ممکن است حادث شود. اختلالات سیستم عصبی مرکزی با مصرف مقادیر بالای این فرآورده به ندرت دیده می‌شود. تغییر رنگ برگشت پذیر دندان‌ها به ندرت با مصرف مقادیر زیاد کپسول عبیدی رخ می‌دهد. واکنش‌های حساسیتی (مانند حساسیت پوستی) در موارد نادر ممکن است ظاهر شود.

تداخل دارویی: قبل از مصرف این فرآورده، اگر از داروهای زیر استفاده می‌کنید، پزشک خود را مطلع سازید. آنتی بیوتیک‌های فلوروکینولونی مانند سیپروفلوکساسین، لووفلوکساسین، نورفلوکساسین و افلوکساسین، پنی سیلامین، ترکیبات خوراکی طلا، ال-متیل دوپا، لوودوپا و ال–تیروکسین، داروهای سیتوتوکسیک، سولفونامیدها، داروها ضد صرع و باربیتورات‌ها، داروهای ضد درد یا ضد روماتیسم (مانند سالیسیلات‌ها و فنیل بوتازون)، تتراسیکلین‌ها (شامل داکسی ساکلین) و داروهای بیس فسفونات

عنوان مشخصه
برند عبیدی - Abidi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر عبیدی
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری و درمان کم خونی
تداخل دارویی قبل از مصرف این فرآورده، اگر از داروهای زیر استفاده می‌کنید، پزشک خود را مطلع سازید. آنتی بیوتیک‌های فلوروکینولونی مانند سیپروفلوکساسین، لووفلوکساسین، نورفلوکساسین و افلوکساسین، پنی سیلامین، ترکیبات خوراکی طلا، ال-متیل دوپا، لوودوپا و ال–تیروکسین، داروهای سیتوتوکسیک، سولفونامیدها، داروها ضد صرع و باربیتورات‌ها، داروهای ضد درد یا ضد روماتیسم (مانند سالیسیلات‌ها و فنیل بوتازون)، تتراسیکلین‌ها (شامل داکسی ساکلین) و داروهای بیس فسفونات
عوارض جانبی این فرآورده به موازات اثر درمانی مطلوب ممکن است سبب بروز برخی عوارض ناخواسته نیز شود. اگر چه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود. تغییر تیره رنگ مدفوع امکان دارد در طی درمان ایجاد شود که ناشی از مصرف آهن بوده و بی خطر است. مشکلات گوارشی مانند اسهال، یبوست، سوزش سر دل، تهوع یا استفراغ ممکن است حادث شود. اختلالات سیستم عصبی مرکزی با مصرف مقادیر بالای این فرآورده به ندرت دیده می‌شود. تغییر رنگ برگشت پذیر دندان‌ها به ندرت با مصرف مقادیر زیاد کپسول عبیدی رخ می‌دهد. واکنش‌های حساسیتی (مانند حساسیت پوستی) در موارد نادر ممکن است ظاهر شود.
ترکیبات فروس گلایسین سولفات (معادل آهن دو ظرفیتی)، اسید فولیک، پوویدون، متاکریلیک اسید کوپلیمر نوع A، دی بوتیل فتالات، تیتانیوم دی اکسید، تالک خالص، رنگ پونسو ۴ آر، هایپروملوز، رنگ تارترازین و پلی اتیلن گلیکول
روش مصرف مقدار مصرف را پزشک تعیین می‌کند. بطور معمول مصرف برای بزرگسالان یک عدد کپسول در روز است که باید بدون جویدن و همراه مقادیر کافی آب به صورت ناشتا و با معده خالی در هنگام صبح مصرف شود.
هشدار مصرف در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده یک مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص، درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. این فرآورده حاوی رنگ تارترازین (زرد شماره ۵) است و ممکن است مصرف آن در افراد مستعد ایجاد واکنش‌های حساسیتی نماید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید. کپسول را به طور کامل بلعیده، از جویدن یا خرد کردن آن خودداری نمایید. این فرآورده را همراه با مقادیر کافی آب میل نمایید. فرآورده را تا زمان مصرف درون ظرف اصلی خود نگهداری نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. بعد از هر بار مصرف درپوش ظرف را محکم ببنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید