داروتو
تصویر  کپسول نرم گاسترولیت باریج اسانس ۳۰ عددی
تصویر  کپسول نرم گاسترولیت باریج اسانس ۳۰ عددی

کپسول نرم گاسترولیت باریج اسانس ۳۰ عددی

Barij Essence Gastrolit 30Caps

دسته بندی : مکمل‌های گیاهی
ویژگی ها

ضد استرس روده

بهبود سوءهاضمه

کاهش علائم سندروم روده تحریک پذیر

کاهنده اسپاسم‌های معده‌ای و روده‌ای

در حال تامین

سندروم‌ روده تحریک‌پذیر (IBS) یکی از شایع ‌ترین اختلالات دستگاه گوارش است که با درد و یا احساس ناراحتی در شکم همراه با اختلال در اجابت مزاج به صورت اسهال و یبوست متناوب مشخص می‌شود. کپسول نرم گاسترولیت باریج اسانس دارویی است که ترکیبات آن، گیاهان دارویی مناسب جهت سندروم روده‌ی تحریک پذیر است. استفاده از داروهای گیاهی مانند این فرآورده که دارای آویشن شیرازی هستند، سبب بهبود دل درد، دل پیچه، نفخ و سایر علائم سندروم روده می‌شوند. به علاوه آویشن خاصیت ضد عفونی کنندگی دستگاه تنفسی را دارد و یکی از مواردی است که جهت درمان سرفه توصیه می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-بهبود دل پیچه

-رفع سو هاضمه

-بهبود درد شکم و نفخ

-کاهش علائم سندروم روده تحریک پذیر

نحوه مصرف: هر ۸ ساعت یک کپسول نرم باریج اسانس مصرف شود. کلیه داروها با تجویز پزشک باید مصرف شوند.

ترکیبات: اسانس آویشن شیرازی

هشدار مصرف: مصرف در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. مبتلایان به اختلالات تیروئید از این محصول استفاده نکنند. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌‎باشد.

عوارض جانبی: با مقدار توصیه شده و نحوه مصرف مناسب، عارضه خاصی مشاهده نشده است. با این حال در صورت مصرف مقادیر زیاد یا افراد حساس، تیمول موجود در کپسول ممکن است سبب سرگیجه، سر درد، تهوع و استفراغ شود. از دیگر علائم عوارض جانبی آن ضعف عضلانی، کاهش دستگاه تنفس و دمای بدن و کاهش فعالیت قلب خواهد شد. در این صورت باید مصرف کپسول را متوقف و با پزشک خود مشورت کنید.

تداخل دارویی: بیمارانی که تحت درمان جایگزینی تیروئید هستند یا از داروهای ضد تیروئید استفاده می‌کنند، لازم است با احتیاط از فرآورده‌های حاوی آویشن استفاده نمایند.

عنوان مشخصه
برند باریج اسانس - Barij Essence
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده باریج اسانس
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف درمان علائم سندروم روده تحریک پذیر (IBS)، درمان سو هاضمه
تداخل دارویی بیمارانی که تحت درمان جایگزینی تیروئید هستند یا از داروهای ضد تیروئید استفاده می‌کنند، لازم است با احتیاط از فرآورده‌های حاوی آویشن استفاده نمایند.
عوارض جانبی با مقدار توصیه شده و نحوه مصرف مناسب، عارضه خاصی مشاهده نشده است. با این حال در صورت مصرف مقادیر زیاد یا افراد حساس، تیمول موجود در کپسول ممکن است سبب سرگیجه، سر درد، تهوع و استفراغ شود. از دیگر علائم عوارض جانبی آن ضعف عضلانی، کاهش دستگاه تنفس و دمای بدن و کاهش فعالیت قلب خواهد شد. در این صورت باید مصرف کپسول را متوقف و با پزشک خود مشورت کنید.
ترکیبات اسانس آویشن شیرازی
روش مصرف هر ۸ ساعت یک کپسول نرم باریج اسانس مصرف شود. کلیه داروها با تجویز پزشک باید مصرف شوند.
هشدار مصرف مصرف در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. مبتلایان به اختلالات تیروئید از این محصول استفاده نکنند. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌‎باشد.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری بلافاصله پس از مصرف فرآورده، در آن را محکم ببندید و دور از نور، در دمای ۳۰ – ۱۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید