داروتو
تصویر  کپسول کربوفایت کارن ۱۲۰ عددی
تصویر  کپسول کربوفایت کارن ۱۲۰ عددی

کپسول کربوفایت کارن ۱۲۰ عددی

Karen Carbofight 120Caps

ویژگی ها

کاهش جذب کربوهیدرات پیچیده

کمک به کاهش وزن

ارتقاء سلامت عمومی

در حال تامین

علت اساسی چاقی و اضافه وزن عدم تعادل بین کالری دریافتی و کالری مصرفی است. چاقی منجر به عواقب خطرناک مانند بیماری‌های قلبی‌عروقی، دیابت، اختلالات عضلانی اسکلتی به ویژه اوستئوآرتریت و بعضی از سرطان‌ها مانند سرطان آندومتر رحم، پستان و روده بزرگ می‌شود. کپسول کربوفایت کارن مکمل رژیمی است که میزان جذب کربوهیدرات را تا مقدار زیادی مهار می‌کند. لوبیای سفید موجود در ترکیبات این مکمل از طریق مهار آنزیم موثر بر هضم نشاسته به کاهش وزن کمک می‌کند. همچنین دارای اثرات پایین آورنده قند خون است و به کاهش قند خون در افراد دیابتی نیز کمک می‌کند. کپسول کربوفایت کارن با شکستن کربوهیدرات‌های پیچیده، وجود نشاسته مقاوم و کاهش کالری وارده از طریق کربوهیدرات، به کاهش وزن، BMI، توده چربی، ضخامت بافت چربی و نسبت دور کمر به باسن کمک می‌نماید. مطالعات نشان می‌دهند که رژیم‌های غذایی محدود از اسیدهای چرب اشباع لزوما کاهش وزن ایجاد نمی‌کنند. اخیرا کاهش کربوهیدرات خصوصا کربوهیدرات‌های تصفیه شده به عنوان رویکرد جدید تغذیه‌ای به منظور کاهش وزن و کاهش خطر بروز بیماری‌های مرتبط با چاقی، مطرح شده است.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش متابولیسم (سوخت و ساز)

-چربی سوزی

-کنترل اشتها

-کاهش کلسترول

نحوه مصرف: به عنوان مکمل غذایی دو عدد کپسول کربوفایت کارن ۲۰-۱۰ دقیقه قبل از هر وعده غذایی و یا میان وعده حاوی مواد نشاسته‌ای (نان، برنج، سیب زمینی، ماکارونی، بیسکوییت و …) و یا طبق نظر پزشک یا متخصص تغذیه مصرف شود. روزانه بیش از ۶ عدد کپسول مصرف نشود.

ترکیبات: عصاره لوبیا سفید، پیکولینات کروم

هشدار مصرف: مصرف برای زنان باردار و شیرده مجاز نیست. مصرف این کپسول در کودکان، افراد مبتلا به سو جذب و افراد دارای آلرژی مجاز نمی‌باشد. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد. در صورت مصرف هرگونه داروی خاص قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت نمایید.

عوارض جانبی: تجزیه کربوهیدرات در روده ها ممکن است در برخی از افراد باعث نفخ، تولید گاز و اسهال شود که پس از مدتی برطرف خواهد شد. کپسول کربوفایت در صورت مصرف صحیح عوارضی در پی نخواهد داشت، ولی در صورت مصرف طولانی مدت با کاهش جذب کربوهیدرات در رژیم غذایی می‌تواند بر سطح سلامتی فرد تأثیر منفی بگذارد.

تداخل دارویی: مصرف این فرآورده به همراه داروهای رقیق کننده خون (مانند وارفارین) توصیه نمی‌شود.

عنوان مشخصه
برند کارن - Karen
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی و مکمل‌های غذایی-حیاتی کارن
نوع محصول کپسول
تعداد 120
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف چربی سوز، کاهش جذب کربوهیدرات، کنترل قند خون
تداخل دارویی مصرف این فرآورده به همراه داروهای رقیق کننده خون (مانند وارفارین) توصیه نمی‌شود.
عوارض جانبی تجزیه کربوهیدرات در روده ها ممکن است در برخی از افراد باعث نفخ، تولید گاز و اسهال شود که پس از مدتی برطرف خواهد شد. کپسول کربوفایت در صورت مصرف صحیح عوارضی در پی نخواهد داشت، ولی در صورت مصرف طولانی مدت با کاهش جذب کربوهیدرات در رژیم غذایی می‌تواند بر سطح سلامتی فرد تأثیر منفی بگذارد.
ترکیبات عصاره لوبیا سفید، پیکولینات کروم
روش مصرف به عنوان مکمل غذایی دو عدد کپسول کربوفایت کارن ۲۰-۱۰ دقیقه قبل از هر وعده غذایی و یا میان وعده حاوی مواد نشاسته‌ای (نان، برنج، سیب زمینی، ماکارونی، بیسکوییت و …) و یا طبق نظر پزشک یا متخصص تغذیه مصرف شود. روزانه بیش از ۶ عدد کپسول مصرف نشود.
هشدار مصرف مصرف برای زنان باردار و شیرده مجاز نیست. مصرف این کپسول در کودکان، افراد مبتلا به سو جذب و افراد دارای آلرژی مجاز نمی‌باشد. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد. در صورت مصرف هرگونه داروی خاص قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید