داروتو
تصویر  کپسول کورکوآکس گویا فارمد آریا ۳۰ عددی
تصویر  کپسول کورکوآکس گویا فارمد آریا ۳۰ عددی
تصویر  کپسول کورکوآکس گویا فارمد آریا ۳۰ عددی
تصویر  کپسول کورکوآکس گویا فارمد آریا ۳۰ عددی
تصویر  کپسول کورکوآکس گویا فارمد آریا ۳۰ عددی

کپسول کورکوآکس گویا فارمد آریا ۳۰ عددی

Gooya pharmed Corcoax 30Caps

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کاملا طبیعی

آنتی اکسیدان و ضد سرطان

حاوی عصاره ریشه زرد چوبه

پیشگیری و درمان التهاب مفاصل

دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی

در حال تامین

زردچوبه یکی از شناخته ترین گیاهان دارویی است که در آشپزی به عنوان ادویه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه دارای اثرات ضد التهاب و آنتی اکسیدان قوی بوده و محافظ کبد نیز است. زرد رنگ بودن رنگ زردچوبه به علت وجود ماده‌ای به نام کورکومین است که خواص آنتی اکسیدان قابل توجهی دارد و در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد موثر است. خاصیت ضد التهابی مفاصل زردچوبه از جمله مهم ترین مصارف طبی این گیاه است. کپسول کورکوآکس گویا فارمد آریا دارای خاصیت آنتی‌ اکسیدان قوی بوده و به پیشگیری و درمان التهاب مفاصل کمک می‌نماید. این خاصیت ضد التهابی به بهبود مشکلات مفصلی کمک شایانی می‌نماید. کورکوآکس حاوی پودر ریزوم گیاه زرد چوبه و عصاره خشک آن است.

ویژگی‌های خاص:

-مهار رادیکال‌های آزاد

-بهبود عملکرد و سلامت کبد

-حاوی عصاره ریشه زرد چوبه

-کمک به کاهش التهاب و درد مفاصل

-دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی

نحوه مصرف: روزانه یک کپسول یا طبق نظر پزشک معالج برای تاثیر بیشتر، بهتر است حداقل برای مدت یک ماه استفاده شود.

ترکیبات: پودر ریزوم گیاه زردچوب به میزان ۴۵۰ میلی گرم و عصاره خشک آن به میزان ۵۰ میلی گرم است که برحسب وجود ۴۷.۵ میلی گرم کورکومینوئید استاندارد شده

هشدار مصرف: در صورتی که هر داروی دیگری استفاده می‌کنید و یا تحت درمان هستید، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. در صورت سابقه ابتلا به سنگ کیسه صفرا یا انسداد مجاری صفراوی از مصرف این فرآورده خودداری کنید. بیمارانی که تحت شیمی درمانی هستند، از مصرف این فرآورده خودداری کنند. در مادران شیرده و زنان باردار بهتر است مصرف نشود. در بیماران دیابتی و مبتلایان به مشکلات انعقادی با احتیاط و تحت نظر پزشک مصرف شود. این دارو ممکن است با داروهای پایین آورنده قند خون (مانند انسولین و گلیبنکلامید و ...)، داروهای ضد پلاکت خون (وراپامیل و دیلتیازم) تداخل داشته باشد و بهتر است با رعایت کامل احتیاطات مصرف گردد. حداقل دو هفته قبل از عمل جراحی مصرف این دارو را قطع کنید. 

عوارض جانبی: به طور معمول زردچوبه در مصرف خوراکی به خوبی تحمل می‌شود. معمول ترین عوارض جانبی زرد چوبه شامل عوارض گوارشی مانند یبوست، نفخ، تهوع و استفراغ، سوء هاضمه، اسهال و ریفلاکس مری می‌باشد. در موارد بسیار نادری عوارض دیگری شامل مشکلات نورولوژیک، اختلالات روانی و بالا رفتن آنزیم‌های کبدی گزارش شده است. در صورت بروز هر نوع عارضه جانبی و یا واکنش حساسیتی مصرف دارو را قطع نموده و به پزشک مراجعه کنید.

عنوان مشخصه
برند گویا فارمد آریا - Gooya Pharmed
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نوشا فارمد
به سفارش گویا فارمد آریا
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره ریشه زرد چوبه
موارد مصرف تسکین دردهای مفصلی، تامین آنتی اکسیدان‌های طبیعی برای بدن
عوارض جانبی به طور معمول زردچوبه در مصرف خوراکی به خوبی تحمل می‌شود. معمول ترین عوارض جانبی زرد چوبه شامل عوارض گوارشی مانند یبوست، نفخ، تهوع و استفراغ، سوء هاضمه، اسهال و ریفلاکس مری می‌باشد. در موارد بسیار نادری عوارض دیگری شامل مشکلات نورولوژیک، اختلالات روانی و بالا رفتن آنزیم‌های کبدی گزارش شده است. در صورت بروز هر نوع عارضه جانبی و یا واکنش حساسیتی مصرف دارو را قطع نموده و به پزشک مراجعه کنید.
ترکیبات پودر ریزوم گیاه زردچوب به میزان ۴۵۰ میلی گرم و عصاره خشک آن به میزان ۵۰ میلی گرم است که برحسب وجود ۴۷.۵ میلی گرم کورکومینوئید استاندارد شده
روش مصرف روزانه یک کپسول یا طبق نظر پزشک معالج برای تاثیر بیشتر، بهتر است حداقل برای مدت یک ماه استفاده شود.
هشدار مصرف در صورتی که هر داروی دیگری استفاده می‌کنید و یا تحت درمان هستید، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. در صورت سابقه ابتلا به سنگ کیسه صفرا یا انسداد مجاری صفراوی از مصرف این فرآورده خودداری کنید. بیمارانی که تحت شیمی درمانی هستند، از مصرف این فرآورده خودداری کنند. در مادران شیرده و زنان باردار بهتر است مصرف نشود. در بیماران دیابتی و مبتلایان به مشکلات انعقادی با احتیاط و تحت نظر پزشک مصرف شود. این دارو ممکن است با داروهای پایین آورنده قند خون (مانند انسولین و گلیبنکلامید و ...)، داروهای ضد پلاکت خون (وراپامیل و دیلتیازم) تداخل داشته باشد و بهتر است با رعایت کامل احتیاطات مصرف گردد. حداقل دو هفته قبل از عمل جراحی مصرف این دارو را قطع کنید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید