داروتو
شون مام رول سیلک پتال
شون مام رول سیلک پتال

دئورولان زنانه سیلک پتال شون ۵۰ میلی لیتر

Schon Sikl Petal Deo Roll On For Women 50ml

دسته بندی : ضد تعریق
ویژگی ها

 کنترل تعریق و بو در تمام طول روز

ماندگاری ۲۴ ساعته

فاقد الکل

بدون ایجاد لک بر روی لباس

رایحه ملایم سیب سبز و مرکبات با تلفیقی از عطر وانیل و چوب

سازگار با تمام انواع پوست‌ها

در حال تامین

دئورولان شون بسیار خوشبو هستند و با ماندگاری بالا، به خوبی از بوی نامطبوع ناشی از تعریق بدن جلوگیری می‌کنند. دئورولان زنانه سیلک پتال شون نیز یکی از محصولات خوشبو و با کیفیت شون می‌باشد. این دئورولان از رایحه میوه و کمی شیرین بهره می‌برد و با ایجاد بویی شیرین و ملایم در بدن موجب افزایش اعتماد به نفس و ایجاد احساس برتری در شما خواهد شد. این دئورولان بسیار خوشبو را می‌توانید در تمام فصول مورد استفاده قرار دهید. ماندگاری ۲۴ ساعته مام رول سیلک پتال موجب افزایش فروش آن شده است. این مام قادر است از تعریق بیش از حد بدن جلوگیری کرده و بویی دلپذیر را بدن شما به وجود بیاورد. این محصول مانند دیگر دئورولان‌های تولیدی شون موجب انسداد غدد تعریق بدن نشده و فعالیت این غدد را دچار اختلال نخواهد کرد. همچنین لکه و رد سفیدی را بر روی لباس شما باقی نمی‌گذارد. دئورولان سیلک پتال شون فاقد الکل بوده و موجب افزایش لطافت پوست نیز خواهد شد. رایحه این دئورولان می‌تواند شما را به شخصیتی منحصر به فرد تبدیل کند و شما را در نگاه دیگران جذاب تر جلوه دهد. نت‌های اولیه دئورولان سیلک پتال، رایحه سیب سبز و مرکبات تازه مثل لیمو ترش است که مشام را نوازش می‌کنند و در انتها عطر آن با بوی شیرین وانیل و رایحه چوبی همراه می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-رایحه ملایم سیب سبز و مرکبات با تلفیقی از عطر وانیل و چوب

-افزایش لطافت پوست

-دارای رایحه میوه و کمی شیرین

-عدم ایجاد لکه و سفیدی بر روی لباس

-عدم انسداد غدد تعریق

-جلوگیری از بوی نامطبوع حاصل از تعریق

-قابل استفاده در تمام فصول

-جلوگیری از تعریق بیش از حد بدن

-ماندگاری ۲۴ ساعته

-فاقد الکل

نحوه مصرف: پس از استحمام و یا تمیز و خشک نمودن پوست ناحیه زیر بغل، مقداری از این دئورولان شون را بر روی پوست این ناحیه بکشید و کمی صبر کنید تا به صورت کامل خشک شود. سپس می توانید لباس خود را به تن کنید.

ترکیبات: آب، سیکلو پنتاسیلوکسان، استئارات-۲۱، PEG-۱۵، استئاریل اتر، استئارت-۲، پروپیلن گلیکول، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، لیمونن، لینالول، اوژنول، کومارین، سیترونلول

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند شون - Schon
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول مام
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی رایحه ملایم سیب سبز و مرکبات با تلفیقی از عطر وانیل و چوب
فاقد الکل
قابل استفاده برای زیر بغل
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد تعریق
ترکیبات آب، سیکلو پنتاسیلوکسان، استئارات-۲۱، PEG-۱۵، استئاریل اتر، استئارت-۲، پروپیلن گلیکول، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، لیمونن، لینالول، اوژنول، کومارین، سیترونلول
روش مصرف پس از استحمام و یا تمیز و خشک نمودن پوست ناحیه زیر بغل، مقداری از این دئورولان شون را بر روی پوست این ناحیه بکشید و کمی صبر کنید تا به صورت کامل خشک شود. سپس می توانید لباس خود را به تن کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده قوطی رول‌ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید