داروتو
ظرف دندان مصنوعی دکترمید
ظرف دندان مصنوعی دکترمید
ظرف دندان مصنوعی دکترمید
ظرف دندان مصنوعی دکترمید

ظرف دندان مصنوعی دکترمید

Doctors Made denture box

دسته بندی : بهداشتی
ویژگی ها

محافظ بهداشتی دندان مصنوعی

دارای آبکش مجزا

درب آب بند

سهولت استفاده کردن برای سالمندان

در حال تامین

دندان های مصنوعی نیز مانند دندان های طبیعی نیاز به مسواک و مراقبت دارد. اگر دندان ها تمیز نشوند ممکن است باعث ایجاد عفونت های مختلف، مانند برفک در دهان شود. گذاشتن دندان مصنوعی در آب در هنگام شب از روش های قدیمی محافظت از دندان ها می باشد.

اما امروزه کالایی تولید شده تا به راحتی دندان های خود را در ان بگذارید. این کالای کاربردی برای مراقبت آسان، شستشو، ضدعفونی کردن، نگهداری از تمامی کالاهای دندانپزشکی از جمله دست دندانها، پروتزهای دندانی، پلاک ارتودنسی ، براکت ها، محافظ های دندانی یا دهانی، محافظ لثه، نایت گارد و ... تولید شده است.

این محصول باعث می شود دندادن ها در محیطی پاکیزه و بهداشتی نگهداری شوند و از آلودگی های محیطی دور بماند. در داخل این محصول باید مقداری آب بریزید تا دندان ها خشک نشوند و تغیر حجم ندهند.

از مزایای ظرف دندان مصنوعی یم توان به سهولت استفاده کردن برای سالمندان، جلوگیری از خشکی و ایجاد محیطی مرطوب جهت دندانهای مصنوعی و پلاک های ارتودنسی در زمان عدم استفاده اشاره کرد.

همچنین از عفونت های میکروبی و قارچی پیشگیری می کند، احتمال بروز عفونت و زخم در محل قرارگیری دندانهای مصنوعی روی لثه ها و پلاک های ارتودنسی را کاهش می دهد. این محصول به صورت در دار می باشد و باعث می شود دندان های مصنوعی تان از دید اطرافیان دور بماند. این محصول دارای آبکش جدا می باشد. محفظه این محصول از جنس پلاستیک با کیفیت می باشد و در برابر ضربه های احتمالی بسیار مقاوم می باشد.

 

عنوان مشخصه
برند دکتر مد-Dr.Med
کشور سازنده ایران
نوع محصول ظرف دندان مصنوعی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای دندان مصنوعی
روش مصرف استفاده از این محصول بسیار ساده و راحت می باشد کافی است درب ظرف را باز کنید و داندان های مصنوعی خود را در آن قرار دهید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید