داروتو
تصویر  شیر خشک از بدو تولد به بعد آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از بدو تولد به بعد آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از بدو تولد به بعد آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از بدو تولد به بعد آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از بدو تولد به بعد آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از بدو تولد به بعد آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا ۴۰۰ گرم

شیر خشک از بدو تولد به بعد آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا ۴۰۰ گرم

Nutricia Aptamil Pepti Junior Milk Powder 400gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب نوزادان از بدو تولد به بعد

فاقد کازئین

محتوی مواد مغذی برای رشد و نمو سالم کودک

شیر خشک مخصوص شیرخواران آلرژیک به شیر گاو

حاوی پروتئین کاملا هیدرولیز شده از نوع وی (آب پنیر)

در حال تامین

شیر خشک از بدو تولد به بعد آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا، تحت لیسانس نوتریشیای هلند می‌باشند و دارای مواد معدنی و ویتامین‌های ضروری برای نوزادانی است که به شیر گاو حساسیت نشان می‌دهند. دل درد شدید، خواب نامنظم و استفراغ مکرر، از علائم حساسیت شیر خوار به پروتئین شیر گاو می‌باشد که می‌تواند شیرخوار را با خطر مواجه کند. این شیرخشک دارای پروتئین‌های هیدرولیز شده است که طعم آن را بهتر می‌کند و هضم و جذب شیر را برای نوزاد راحت ‌تر می‌سازد و یک مکمل مناسب برای نوزادانی است که مشکل عدم تحمل شیرگاو را داشته و به آن آلرژی دارند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب نوزادان از بدو تولد به بعد

-فاقد کازئین

-محتوی مواد مغذی برای رشد و نمو سالم کودک

-شیر خشک مخصوص شیرخواران آلرژیک به شیر گاو

-حاوی پروتئین کاملا هیدرولیز شده از نوع وی (آب پنیر)

نحوه مصرف: بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید، سپس بگذارید تا به دمای ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. دقت کنید از آبی که چند بار جوشیده، استفاده نکنید. با توجه به جدول شیردهی، دقیقا به همان میزان آب در شیشه شیر تمیز بریزید. به جدول شیردهی مراجعه کنید و متناسب با سن نوزاد به همان تعداد پیمانه سر صاف شده از پودر شیر به آب اضافه کنید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. درپوش شیشه شیر را گذاشته و آن را به آرامی تکان دهید تا پودر کاملا در آب حل شود. درجه حرارت شیر را با سطح داخلی مچ دست خود کنترل کنید تا حرارت ملایمی داشته باشد، سپس بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید.

ترکیبات: کنسانتره پروتئین وی هیدرولیز شده (از شیر)، مالتو دکسترین، روغن های گیاهی، گالاکتو اولیگوساکارید (از شیر)، امولسیفایر: سیتریک اسید استر از مونو و وی گلیسریدها، فروکتو- الیگوساکارید، تری کلسیم فسفات، پتاسیم کلراید، روغن ماهی، منیزیم کلراید، تری سدیم سیترات، کلسیم کربنات،کولین کلراید، ال آسکوربیک اسید، تائورین، سدیم ال آسکوربات، فروس سولفات، اینوزیتول، زینک سولفات، یوریدین ۵، مونوفسفات سدیم نمک، سیتیدین ۵، مونوفسفات، رتینیل پالمیتات، دی ال-آلفا توکوفریل استات، آدنوزین ۵- مونوفسفات، اینوسین ۵، مونوفسفات سدیم نمک، ال کارنیتین، نیکوتین آمید، کلسیم دی پانتوتنات، گوانوزین ۵، مونو فسفات سدیم نمک، دی بیوتین، سولفات مس، تتروایل مونوگلوتامیک اسید، ریبوفلاوین، کوله کلسیفرول، پیریدوکسین هیدروکلراید، منگنز سولفات، پتاسیم یودید، فیتو منادیون، سدیم سلنیت

هشدار مصرف: مصرف پپتی جونیور باید تحت نظارت پزشکی انجام شود و نباید بدون نظر پزشک مصرف آن را تغییر داد یا متوقف کرد. پپتی جونیور یک شیر رژیمی خاص است، بنابراین طعم و بوی آن با شیر خشک‌های معمولی متفاوت است. پپتی جونیور یک‌ منبع غذایی خوراک است و نباید به صورت تزریقی استفاده شود. همیشه شیر باقی مانده را دور بریزید. شیر را ظرف یک ساعت پس از تهیه مصرف کنید. شیر را در مایکروفر گرم نکنید زیرا ممکن است بعضی نقاط زیاد داغ شوند و ایجاد سوختگی نمایند. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. به تاریخ انقضا که در ته قوطی درج شده است، توجه کنید. پودر را تا ۴ هفته بعد از باز شدن قوطی استفاده کنید.

عنوان مشخصه
برند نوتریشیا - Nutricia
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع پودر شیر مشهد
تحت لیسانس هلند
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان از بدو تولد به بالا
حاوی پروتئین کاملا هیدرولیز شده از نوع وی (آب پنیر)
فاقد کازئین
موارد مصرف شیر خشک مخصوص شیرخواران آلرژیک به شیر گاو
ترکیبات شیر بدون چربی (شیر رقیق)، روغن‌های گیاهی، املاح آب پنیر (از شیر)، لاکتوز (از شیر)، گالاکتو- الیگوساکارید (از شیر)، پروتئین آب پنیر غلیظ شده، مواد معدنی، فروکتو الیگوساکارید، روغن‌های تک سلولی، روغن ماهی، کلسیم کربنات، تری سدیم فسفات، تری سدیم سیترات، پتاسیم هیدروکساید، کلسیم کلراید، ویتامین‌ها، کولین کلراید، نوکلئوتید
روش مصرف بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید، سپس بگذارید تا به دمای ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. دقت کنید از آبی که چند بار جوشیده، استفاده نکنید. با توجه به جدول شیردهی، دقیقا به همان میزان آب در شیشه شیر تمیز بریزید. به جدول شیردهی مراجعه کنید و متناسب با سن نوزاد به همان تعداد پیمانه سر صاف شده از پودر شیر به آب اضافه کنید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. درپوش شیشه شیر را گذاشته و آن را به آرامی تکان دهید تا پودر کاملا در آب حل شود. درجه حرارت شیر را با سطح داخلی مچ دست خود کنترل کنید تا حرارت ملایمی داشته باشد، سپس بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید.
هشدار مصرف مصرف پپتی جونیور باید تحت نظارت پزشکی انجام شود و نباید بدون نظر پزشک مصرف آن را تغییر داد یا متوقف کرد. پپتی جونیور یک شیر رژیمی خاص است، بنابراین طعم و بوی آن با شیر خشک‌های معمولی متفاوت است. پپتی جونیور یک‌ منبع غذایی خوراک است و نباید به صورت تزریقی استفاده شود. همیشه شیر باقی مانده را دور بریزید. شیر را ظرف یک ساعت پس از تهیه مصرف کنید. شیر را در مایکروفر گرم نکنید زیرا ممکن است بعضی نقاط زیاد داغ شوند و ایجاد سوختگی نمایند. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. به تاریخ انقضا که در ته قوطی درج شده است، توجه کنید. پودر را تا ۴ هفته بعد از باز شدن قوطی استفاده کنید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید