داروتو
تصویر  صابون بچه روغن نارگیل فیروز ۱۰۰ گرم
تصویر  صابون بچه روغن نارگیل فیروز ۱۰۰ گرم
تصویر  صابون بچه روغن نارگیل فیروز ۱۰۰ گرم
تصویر  صابون بچه روغن نارگیل فیروز ۱۰۰ گرم

صابون بچه روغن نارگیل فیروز ۱۰۰ گرم

Firooz Baby Soap With Coconut Oil 100gr

دسته بندی : شوینده بدن کودک
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

حاوی روغن نارگیل

مناسب استفاده روزانه

مناسب کودکان و بزرگسالان

برای حفظ رطوبت و نرمی پوست

22,500 تومان

روغن نارگیل غنی از اسیدهای چرب با زنجیره متوسط است. این ترکیب یک نرم کننده عالی برای پوست شناخته شده است. جهت رفع خشکی پوست و بیماری‌های ناشی از آن می‌توانید از این روغن یا محصولات حاوی آن استفاده نمایید. صابون بچه روغن نارگیل فیروز علاوه بر کودکان می‌تواند برای بزرگسالان با پوست خشک و حساس نیز مورد استفاده قرار گیرد. صابون بچه فیروز پاک کننده‌ای بسیار ملایم با کف کنندگی مناسب است که باعث شادابی و طراوت پوست می‌‌شود. وجود لانولین در ترکیبات این صابون به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و باعث نرم کنندگی پوست می‌شود چرا که پوست کودکان لایه اپیدرم نازک تری دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب انواع پوست

-حاوی روغن نارگیل

-مناسب استفاده روزانه

-مناسب کودکان و بزرگسالان

-برای حفظ رطوبت و نرمی پوست

نحوه مصرف: ابتدا پوست را با آب ولرم مرطوب نمایید، سپس صابون را به آرامی بر روی نواحی مورد نظر مالیده و تا ایجاد کف مناسب ماساژ داده و در نهایت آبکشی و خشک نمایید.

ترکیبات: مخلوط سدیم پالمات و سدیم پالم کرنلات، سدیم کلراید، گلیسرین، تترا سدیم‌اتیدرونات، ا.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، لانولین، بیزوکس، وازلین بهداشتی، رنگ سفید تیتانیوم دی اکساید، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس کف حاصل با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند فیروز - Firooz
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده فیروز
وزن 100 گرم
نوع محصول صابون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
حاوی روغن نارگیل
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک کننده بسیار ملایم
ترکیبات مخلوط سدیم پالمات و سدیم پالم کرنلات، سدیم کلراید، گلیسرین، تترا سدیم‌اتیدرونات، ا.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، لانولین، بیزوکس، وازلین بهداشتی، رنگ سفید تیتانیوم دی اکساید، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا پوست را با آب ولرم مرطوب نمایید، سپس صابون را به آرامی بر روی نواحی مورد نظر مالیده و تا ایجاد کف مناسب ماساژ داده و در نهایت آبکشی و خشک نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس کف حاصل با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید