داروتو
تصویر  شیر خشک بیومیل سوی فاسکا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک بیومیل سوی فاسکا ۴۰۰ گرم

شیر خشک بیومیل سوی فاسکا ۴۰۰ گرم

Fasska Biomil Milk Soy 400gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب شیرخواران از بدو تولد

شیر خشک بر پايه سويا

فاقد لاکتوز و مناسب برای افراد مبتلا به لاکتاز دفیشنسی

فاز بهبودی بيماری‌های گوارشی كودك مخصوصا اسهال

مناسب مبتلایان به عدم تحمل پروتئین و آلرژی به پروتئین‌های شیر حیوانی

مناسب موارد ابتلا به گالاكتوزمی به عنوان تغذيه انحصاری اين گروه از بيماران

در حال تامین

شیر مادر اصلی ترین و بهترین منبع تغذیه‌ای برای کودکان است. اما در برخی مواقع کودکان به شیر مادر حساسیت دارند و نمی‌توانند آن را هضم کنند. شیر خشک بیومیل سوی فاسکا، تغذیه‌ای کامل برای آن دسته اطفالی است که نمی‌توانند پروتئین شیر مادر و یا شیر گاو را هضم کنند و در این محصول از پروتئین سویا برای تغذیه کودک بهره گرفته شده است و می‌تواند به خوبی نیازهای تغذیه‌ای اطفال را برطرف کند. هم چنین آن دسته از مادرانی که به علت حساسیت فرزندشان به پروتئین شیر، نمی‌توانند لبنیات مصرف کنند، می‌توانند نیاز بدن خود را به وسیله بیومیل سوی برطرف کنند. این محصول با کلیه ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز کودکان غنی سازی شده است و می‌تواند به خوبی به رشد جسمی و ذهنی نوزادان منجر شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب موارد ابتلا به گالاكتوزمی به عنوان تغذيه انحصاری اين گروه از بيماران

-حاوی اسیدهای چرب AA و DHA با مقادیر بالا

-فاقد گلوتن، لاکتوز، ساکارز، مواد جی ام او

-حاوی پروتئین خالص سویای طبیعی

-مناسب بیماران سلیاکی

نحوه مصرف: پیش از آماده سازی غذای کودک دستان خود را بشویید و از تمیز بودن تمام وسایل اطمینان نمایید. آب آشامیدنی سالم را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و اجازه دهید تا خنک شود. میزان مناسب از آب جوشیده خنک را در یک کاسه یا بشقاب بریزید. به میزان کافی شیر خشک بیومیل سوی فاسکا، را روی آب بریزید. مخلوط را هم بزنید و بعد از آن با یک قاشق تمیز به کودک خود غذا دهید.

ترکیبات: مالتودکسترین، روغن گیاهی، پروتئین سویا، مواد معدنی، AA و DHA روغن ماهی، لسیتین، ویتامین‌ها، کولین بیتارتارات، تائورین، اینوزیتول، ال-کارنیتین

هشدار مصرف: در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند بیومیل - Biomil
کشور سازنده بلژیک
شرکت سازنده فاسبل
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف تمام سنین
حاوی پروتئین خالص سویای طبیعی
موارد مصرف شیر خشک
ترکیبات مالتودکسترین، روغن گیاهی، پروتئین سویا، مواد معدنی، AA و DHA روغن ماهی، لسیتین، ویتامین‌ها، کولین بیتارتارات، تائورین، اینوزیتول، ال-کارنیتین
روش مصرف پیش از آماده سازی غذای کودک دستان خود را بشویید و از تمیز بودن تمام وسایل اطمینان نمایید. آب آشامیدنی سالم را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و اجازه دهید تا خنک شود. میزان مناسب از آب جوشیده خنک را در یک کاسه یا بشقاب بریزید. به میزان کافی شیر خشک بیومیل سوی فاسکا، را روی آب بریزید. مخلوط را هم بزنید و بعد از آن با یک قاشق تمیز به کودک خود غذا دهید.
هشدار مصرف در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید