داروتو
تصویر  اسپری لیدوکائین ۱۰ درصد سرلیکس خوارزمی ۲۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری لیدوکائین ۱۰ درصد سرلیکس خوارزمی ۲۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری لیدوکائین ۱۰ درصد سرلیکس خوارزمی ۲۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری لیدوکائین ۱۰ درصد سرلیکس خوارزمی ۲۰ میلی لیتر

اسپری لیدوکائین ۱۰ درصد سرلیکس خوارزمی ۲۰ میلی لیتر

Kharazmi Serlix Lidocaine 10% Spray 20ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

دارای اثرات بی حسی موضعی

حاوی ۱۰ میلی گرم لیدوکائین در هر پاف

موثر در ایجاد کننده بی حسی موضعی در مجاری تنفسی و حفره دهانی

دارای اثر سرکوب کنندگی انواع رفلکس‌های مری و حنجره از جمله رفلکس gag

مناسب عمل‌های جراحی گوش، حلق و بینی، زایمان و ایجاد بی حسی با هدف ورود تجهیزات به حلق، نای و مری

در حال تامین

اسپری لیدوکائین ۱۰ درصد سرلیکس خوارزمی، در دسته محصولات ایجاد کننده بی حسی موضعی موقتی قرار داشته و می‌تواند با هدف‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. از جمله این اهداف می‌توان به زایمان، عمل‌های جراحی گوش، حلق و بینی، و یا ایجاد بی حسی با هدف ورود تجهیزات به حلق، نای و مری اشاره نمود. البته دقت نمایید که استفاده بیش از دوز مجاز از این محصول می‌تواند موجب تجمع ترکیبات سمی در بدن شده و عوارض جانبی مختلفی را با خود به همراه داشته باشد. بنابراین لازم است تا قبل از استفاده از این محصول شرایط سنی و سلامتی مصرف کننده را ارزیابی کرده و بر اساس آن دوز مصرف را مشخص نمایید.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی ۱۰ درصد لیدوکائین

-بی حس کننده غشاهای موکوسی

-قابل استفاده به منظور آنستزی در اندوسکوپی و یا آنستزی مجاری ادرار

-موثر در ایجاد کننده بی حسی موضعی در مجاری تنفسی و حفره دهانی

-دارای اثر سرکوب کنندگی بر روی انواع رفلکس‌های مری و حنجره از جمله رفلکس gag

نحوه مصرف: مقدار مصرف هر دارو  را پزشک معین می‌نماید. اما مقدار مصرف معمول این دارو به شرح ذیل است؛ برای مهار رفلکس حلقی به منظور معاینات دندانپزشکی، اعمال جراحی دهان، اندوسکوپی  یا لوله گذاری  در نای: بزرگسالان  تا ۲۰ دوز، برای ایجاد بی حسی در غشاهای مخاطی برای دنداپزشکی: بزرگسالان ۱ الی ۵ دوز

ترکیبات: لیدوکائین ۱۰ درصد وزنی، اتانول، پروپیلن گلایکول، بنزیل الکل، اسانس، آب خالص، بوتان، پروپان

هشدار مصرف: د‌ر صورتی که در دوره بارداری یا شیردهی به سر می‌برید، سابقه شوک قلبی شدید دارید و یا از داروهای آنتی آریتمی استفاده می‌نمایید تنها با تجویز پزشک و تحت نظارت او مجاز به مصرف دارو می‌باشید. مصرف اسپری لیدوکائین در برخی از افراد می‌تواند با عوارضی از جمله وزوز گوش، عوارض حساسیتی، تاری دید، لرزش، تهوع، وقفه تنفسی و برادیکاردی، ایجاد پرش در عضلات، و افت فشار خون همراه باشد. پس از هر بار مصرف در ظرف را محکم ببندید. فقط برای استعمال خارجی است. از تماس دارو با چشم خودداری نمائید. دارو را در نواحی از پوست که دچار سوختگی، بریدگی و یا التهاب است، بکار نبرید.

عنوان مشخصه
برند خوارزمی - Kharazmi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده خوارزمی
حجم 20 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف ایجاد بی حسی موضعی
ترکیبات لیدوکائین ۱۰ درصد وزنی، اتانول، پروپیلن گلایکول، بنزیل الکل، اسانس، آب خالص، بوتان، پروپان
روش مصرف مقدار مصرف هر دارو  را پزشک معین می‌نماید. اما مقدار مصرف معمول این دارو به شرح ذیل است؛ برای مهار رفلکس حلقی به منظور معاینات دندانپزشکی، اعمال جراحی دهان، اندوسکوپی  یا لوله گذاری  در نای: بزرگسالان  تا ۲۰ دوز، برای ایجاد بی حسی در غشاهای مخاطی برای دنداپزشکی: بزرگسالان ۱ الی ۵ دوز
هشدار مصرف د‌ر صورتی که در دوره بارداری یا شیردهی به سر می‌برید، سابقه شوک قلبی شدید دارید و یا از داروهای آنتی آریتمی استفاده می‌نمایید تنها با تجویز پزشک و تحت نظارت او مجاز به مصرف دارو می‌باشید. مصرف اسپری لیدوکائین در برخی از افراد می‌تواند با عوارضی از جمله وزوز گوش، عوارض حساسیتی، تاری دید، لرزش، تهوع، وقفه تنفسی و برادیکاردی، ایجاد پرش در عضلات، و افت فشار خون همراه باشد. پس از هر بار مصرف در ظرف را محکم ببندید. فقط برای استعمال خارجی است. از تماس دارو با چشم خودداری نمائید. دارو را در نواحی از پوست که دچار سوختگی، بریدگی و یا التهاب است، بکار نبرید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان نگهداری شود. دارو را دور از نور و رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمائید. ظرف را در مجاورت شعله و حرارت قرار ندهید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید