داروتو
شون مام رول هون فلاور
شون مام رول هون فلاور

دئورولان زنانه هون فلاور شون ۵۰ میلی لیتر

Schon Heaven Flower Deo Roll On For Women 50ml

دسته بندی : ضد تعریق
ویژگی ها

بدون ایجاد لک بر روی لباس

دارای رایحه گل‌ و میوه‌های تازه

سازگار با انواع پوست

ماندگاری ۲۴ ساعته

کنترل تعریق و بو نامطبوع بدن

در حال تامین

بانوان بسیار به بهداشت خود اهمیت می‌دهند و برای جلوگیری از بوی نامطبوع ناشی از تعریق خود از انواع مام‌های باکیفیت استفاده خواهند کرد. دئورولان زنانه هون فلاور شون یکی از مام‌های زنانه بسیار باکیفیت و خوشبوی برند شون می‌باشد. این دئورولان می‌تواند به خوبی بوی نامطبوع حاصل از تعریق را از بین ببرد و به مدت ۲۴ ساعت بر روی پوست باقی بماند. در این دئورولان از رایحه گل‌ها و میوه‌های تازه استفاده شده است و عطر آن را بسیار دلپذیر کرده است. همچنین در این محصول از الکل و سایر مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است. در نتیجه موجب ایجاد انواع حساسیت، سوزش، خارش و التهاب نخواهد شد. به علاوه از تعریق بیش از حد بدن جلوگیری کرده و به خوشبو ماندن ناحیه زیر بغل کمک شایانی می‌کند. با استفاده از این دئورولان همیشه خوشبو خواهید ماند و اعتماد به نفس خود را بسیار بالا خواهید برد.

‌ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از بوی نامطبوع حاصل از تعریق

-عدم ایجاد لک و سفیدی بر روی لباس

-فاقد پارابن، الکل و سایر مواد مضر شیمیایی

-عدم ایجاد انواع حساسیت، سوزش، خارش و التهاب در پوست

-ماندگاری ۲۴ ساعته

-کمک به نابودی باکتری‌های بد بو و مضر

-دارای رایحه گل‌ها و میوه‌های تازه

-مناسب برای بانوان

نحوه مصرف: پس از هر بار استحمام و یا تمیز و خشک نمودن پوست مقداری از رول را بر روی پوست ناحیه زیر بغل خود کشیده و کمی به آن زمان دهید تا کاملا جذب شود.

ترکیبات: آب، آلومینیوم کلروهیدرات، سیکلو پنتاسیلوکسان، استئارت-۲۱، PEG-۱۵، استئاریل اتر، استئارت-۲، پروپیلن گلیکول، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، کومارین، لیمونن، لینانول، اوژنون، کرامین، سیترنلول

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند شون - Schon
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول مام
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی رايحه گل‌ و میوه‌های تازه
فاقد پارابن، الکل و سایر مواد مضر شیمیایی
قابل استفاده برای زیر بغل
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد تعریق
ترکیبات آب، آلومینیوم کلروهیدرات، سیکلو پنتاسیلوکسان، استئارت-۲۱، PEG-۱۵، استئاریل اتر، استئارت-۲، پروپیلن گلیکول، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، کومارین، لیمونن، لینانول، اوژنون، کرامین، سیترنلول
روش مصرف پس از هر بار استحمام و یا تمیز و خشک نمودن پوست مقداری از رول را بر روی پوست ناحیه زیر بغل خود کشیده و کمی به آن زمان دهید تا کاملا جذب شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده قوطی رول‌ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید