داروتو
تصویر  دستمال مرطوب بزرگسال ایزی لایف ۷۰ عددی
تصویر  دستمال مرطوب بزرگسال ایزی لایف ۷۰ عددی

دستمال مرطوب بزرگسال ایزی لایف ۷۰ عددی

Easy Life Adult Wet Wipes 70pcs

دسته بندی : زیر انداز بیمار
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب شستشوی دست، صورت، بدن و ناحیه تناسلی

ضد میکروب

فاقد الکل و پارابن

با اسانس هایپوآلرژنیک

قابل استفاده به صورت گرم

ضد التهاب و آرام بخش پوست

حاوی عصاره بابونه و ویتامین E

در حال تامین

دستمال مرطوب بزرگسال ایزی لایف قابل مصرف در نواحی دست، صورت، بدن و ناحیه تناسلی می‌باشد، به علت وجود مواد ضد عفونی کننده‌ی موجود در این دستمال می‌توان از آن برای تمیز کردن سالمند استفاده نمود، مواد نرم کننده‌ی موجود در دستمال مرطوب بزرگسال ايزی لايف از ایجاد خشکی بر روی پوست جلوگیری می‌کند و همواره لطافت سطح پوست را تامین می‌نماید. دستمال مرطوب بزرگسال ایزی لایف شامل آب و مواد نگهدارنده از جمله فنوکسی اتانول است. فنوکسی اتانول خاصیت ضد میکروبی دارد و از ورود و رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کند. سلولز و پلی استر نیز از مواد تشکیل دهنده دستمال مرطوب دافی هستند. این دستمال مرطوب علاوه بر مزایای بهداشتی‌ که دارد، استفاده از آن نیز بسیار آسان است.

‌ویژگی‌های خاص:

-ضد میکروب

-با اسانس هایپوآلرژنیک

-قابل استفاده به صورت گرم

-ضد التهاب و آرام بخش پوست

-حاوی عصاره بابونه و ویتامین E

نحوه مصرف: نحوه گرم کردن دستمال در مایکروویو: در صورتی که تمایل داشته باشید دستمال حین مصرف گرم باشد، می‌توانید یک یا چند دستمال را داخل کیسه زیپ دار قرار داده و ۱۰ ثانیه در مایکروویو گرم کنید. مراقب باشید دستمال را بیش از ۱۰ ثانیه داخل مایکروویو گرم نکنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، پلی اتیلن گلیکول ۷ گلیسرول کوکوآت، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، اتیلن گلیکول مونو فنیل اتر، سیتریک اسید، تری اتانول آمین، عصاره بابونه، ویتامین E، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، منسوج نبافته

هشدار مصرف: در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف آن را متوقف کنید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم بپرهیزید، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از انداختن دستمال به داخل توالت خودداری نمایید. برای جلوگیری از خشک شدن دستمال، لطفا لیبل را به خوبی به جای اولیه برگردانید.

عنوان مشخصه
برند ایزی لایف - Easy Life
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع زرین سلولز
نوع محصول دستمال مرطوب
تعداد 70
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
سایز 20*15 سانتی متر
حاوی عصاره بابونه و ویتامین E
فاقد الكل و پارابن
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک کننده
ترکیبات آب دیونیزه، پلی اتیلن گلیکول ۷ گلیسرول کوکوآت، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، اتیلن گلیکول مونو فنیل اتر، سیتریک اسید، تری اتانول آمین، عصاره بابونه، ویتامین E، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، منسوج نبافته
روش مصرف نحوه گرم کردن دستمال در مایکروویو: در صورتی که تمایل داشته باشید دستمال حین مصرف گرم باشد، می‌توانید یک یا چند دستمال را داخل کیسه زیپ دار قرار داده و ۱۰ ثانیه در مایکروویو گرم کنید. مراقب باشید دستمال را بیش از ۱۰ ثانیه داخل مایکروویو گرم نکنید.
هشدار مصرف در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف آن را متوقف کنید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم بپرهیزید، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از انداختن دستمال به داخل توالت خودداری نمایید. برای جلوگیری از خشک شدن دستمال، لطفا لیبل را به خوبی به جای اولیه برگردانید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید