داروتو
تصویر  قرص برونشی پرت بیونوریکا ۲۰ عددی
تصویر  قرص برونشی پرت بیونوریکا ۲۰ عددی
تصویر  قرص برونشی پرت بیونوریکا ۲۰ عددی

قرص برونشی پرت بیونوریکا ۲۰ عددی

Bioronica Bronchipret 100Tabs

ویژگی ها

برطرف کننده علائم برونشیت حاد و سرماخوردگی

نرم کننده خلط

خلط آور

تسکین دهنده سرفه

در حال تامین

سرفه یا برونشیت ممکن است به یک بیماری مزمن تبدیل شود. قرص برونشی پرت بیونوریکا داروی گیاهی ساخت کشور آلمان، مناسب برای سرفه، برونشیت و عفونت‌های دستگاه تنفسی تحتانی (درمان سرفه ناشی از کرونا) می‌باشد. این دارو مخاط غلیظ را نرمال کرده، التهاب برونشیال را درمان کرده و حملات سرفه را نیز کاهش می‌دهد و در نهایت با نرم تر شدن خلط، تنفس فرد بیمار تسهیل می‌گردد. 

‌ویژگی‌های خاص:

-فرآورده دارویی گیاهی

-برطرف کننده علائم برونشیت حاد و سرماخوردگی

-نرم کننده خلط

-خلط آور

-تسکین دهنده سرفه

نحوه مصرف: افراد ۱۲ سال به بالا و بزرگسالان روزانه ۳بار، هربار یک عدد قرص روکشدار را به صورت نجویده و با مقدار کافی مایعات (ترجیحا یک لیوان آب) میل کنند.

ترکیبات: عصاره خشک ریشه پرایم رز، عصاره خشک گیاه آویشن، کراس پویدون، لاکتوزمونوهیدرات، منیزیم استئارات، میکروکریستالین سلولز، طعم دهنده نعناع، سدیم ساخارین، تیتانیوم دی اکساید 

هشدار مصرف: اگر باردار یا شیرده هستید، قبل از مصرف قرص برونشی پرت با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. قبل از مصرف با پزشک یا دکتر داروساز مشورت نمایید. در صورت ادامه یافتن علائم بیماری به بیش از یک هفته، سختی در تنفس، تب یا وجود خلط چرکی، در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید. در صورت ابتلا به التهاب و زخم معده، بدون مشورت با پزشک از دارو مصرف نکنید. در صورت بدتر شدن علائم در طول دوره مصرف دارو، با پزشک مشورت نمایید.

عوارض جانبی: در موارد بسیار نادر (کمتر از ۱ مورد از ۱۰۰۰۰ نفر) واکنش‌های حساسیت نظیر تنگی نفس، راش، کهیر، تورم صورت، دهان و یا گلو ممکن است اتفاق بیفتد. در این صورت با مشاهده اولین علائم واکنش‌های حساسیتی، مصرف دارو را قطع نمایید. مشکلات گوارشی نظیر کرامپ، تهوع، استفراغ و اسهال غیر شایع (۱ تا ۱۰ مورد از ۱۰۰۰ نفر) هستند.

عنوان مشخصه
برند بیونوریکا - Bionorica
کشور سازنده آلمان
شرکت سازنده بیونوریکا
نوع محصول قرص
تعداد 20
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۱۲ سال
حاوی ریشه پرایم رز، عصاره آویشن
موارد مصرف درمان برونشیت، ضد سرفه
عوارض جانبی در موارد بسیار نادر (کمتر از ۱ مورد از ۱۰۰۰۰ نفر) واکنش‌های حساسیت نظیر تنگی نفس، راش، کهیر، تورم صورت، دهان و یا گلو ممکن است اتفاق بیفتد. در این صورت با مشاهده اولین علائم واکنش‌های حساسیتی، مصرف دارو را قطع نمایید. مشکلات گوارشی نظیر کرامپ، تهوع، استفراغ و اسهال غیر شایع (۱ تا ۱۰ مورد از ۱۰۰۰ نفر) هستند.
ترکیبات عصاره خشک ریشه پرایم رز، عصاره خشک گیاه آویشن، کراس پویدون، لاکتوزمونوهیدرات، منیزیم استئارات، میکروکریستالین سلولز، طعم دهنده نعناع، سدیم ساخارین، تیتانیوم دی اکساید
روش مصرف افراد ۱۲ سال به بالا و بزرگسالان روزانه ۳بار، هربار یک عدد قرص روکشدار را به صورت نجویده و با مقدار کافی مایعات (ترجیحا یک لیوان آب) میل کنند.
هشدار مصرف اگر باردار یا شیرده هستید، قبل از مصرف قرص برونشی پرت با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. قبل از مصرف با پزشک یا دکتر داروساز مشورت نمایید. در صورت ادامه یافتن علائم بیماری به بیش از یک هفته، سختی در تنفس، تب یا وجود خلط چرکی، در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید. در صورت ابتلا به التهاب و زخم معده، بدون مشورت با پزشک از دارو مصرف نکنید. در صورت بدتر شدن علائم در طول دوره مصرف دارو، با پزشک مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دارو را در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری کنید. دارو دور از دسترس و دید اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید