داروتو
تصویر  قرص سوزین ۵۰ الحاوی ۳۰ عددی
تصویر  قرص سوزین ۵۰ الحاوی ۳۰ عددی

قرص سوزین ۵۰ الحاوی ۳۰ عددی

Alhavi Suzin 50mg 30Tabs

دسته بندی : قرص زینک
ویژگی ها

جلوگیری از ریزش مو

بازسازی پوست و تقویت کلاژن سازی

افزایش ضخامت و استحکام ناخن ها

کمک به کنترل آکنه، اگزما و ریزش مو

کمک به رشد مناسب جنین در دوران بارداری

طراوت و درخشش پوست و کاهش چین و چروک پوست

موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت بدن

در حال تامین

کمبود زینک در بدن می‌تواند علائمی، چون ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن و بیماری‌های پی در پی، دیر خوب شدن زخم‌ها، جوش، آکنه و آلرژی‌ها و حساسیت‌های پوستی، ریزش مو و نازک شدن مو، ضعف شدید و کمبود انرژی، لکه‌های سفید در ناخن و کاهش رشد کودکان و نوجوانان را در پی داشته باشد. بیشترین تاثیری که قرص زینک در بدن ما دارد، این است که می‌تواند عملکرد ایمنی بدن ما را به خوبی تنظیم کند و آن را بالا ببرد. زینکی که ما مصرف می‌کنیم، تاثیر زیادی روی آنزیم‌های بدن دارد و می‌تواند روی بینایی ما تاثیر گذار باشد. قرص سوزین ۵۰ الحاوی جهت جبران کمبود زینک در بدن تجویز می‌شود. به همین علت می‌تواند در سلامت پوست، مو و ناخن نقش موثری داشته باشد. از دیگر فواید مصرف این مکمل تغذیه‌ای می‌توان به تقویت سیستم ایمنی، افزایش اشتها و تقویت استخوان‌ها اشاره نمود.

‌ویژگی‌های خاص:

-جبران کمبود زینک

-افزایش دهنده اشتها

-تقویت سیستم ایمنی

-موثر در رشد طبیعی اعضای بدن

-کمک به سلامت پوست، مو و ناخن

نحوه مصرف: روزی یک عدد همراه با غذا (جهت کاهش عوارض احتمالی گوارشی، بهتر است این مکمل بعد از غذا مصرف شود).

ترکیبات: زینک، میکرو کریستالین سلولز، کلسیم فسفات دی بازیک، کراس پوویدون، منیزیم استئارات

هشدار مصرف: مصرف قرص سوزین ۵۰ میلی گرم در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری‌ها نمی‌باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با پزشک یا مشاور سلامت خود مشورت نمایید. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید.

عوارض جانبی: مقادیر تا ۳۰ میلی گرم روزانه زینک بطور کلی به خوبی تحمل می‌شود، مقادیر بالاتر از آن ممکن است سبب بروز عوارض جانبی شود. شایع ترین عارضه جانبی به صورت گوارشی و شامل تهوع، استفراغ و ناراحتی گوارشی است. مصرف این مکمل با معده خالی ممکن است سبب ایجاد درد شکمی، التهاب معده، اسهال، تهوع و استفراغ شود.

تداخل دارویی: جذب زینک ممکن است توسط مکمل‌های آهن دار، تتراسایکلین‌ها، کینولون‌ها، پنی سیلامین و فرآورده‌های حاوی فسفر و کلسیم کاهش یابد، لذا از مصرف همزمان خودداری شود. استفاده طولانی مدت از مکمل‌های روی با دوز بالا باعث عدم جذب فلز مس می‌گردد که این عارضه می‌تواند به کم خونی سیدروبلاستیک منجر گردد.

عنوان مشخصه
برند الحاوی - Alhavi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده الحاوی
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تامین روی (زینک)، تقویت رشد ناخن، تقویت کننده پوست و مو
تداخل دارویی جذب زینک ممکن است توسط مکمل‌های آهن دار، تتراسایکلین‌ها، کینولون‌ها، پنی سیلامین و فرآورده‌های حاوی فسفر و کلسیم کاهش یابد، لذا از مصرف همزمان خودداری شود. استفاده طولانی مدت از مکمل‌های روی با دوز بالا باعث عدم جذب فلز مس می‌گردد که این عارضه می‌تواند به کم خونی سیدروبلاستیک منجر گردد.
عوارض جانبی مقادیر تا ۳۰ میلی گرم روزانه زینک بطور کلی به خوبی تحمل می‌شود، مقادیر بالاتر از آن ممکن است سبب بروز عوارض جانبی شود. شایع ترین عارضه جانبی به صورت گوارشی و شامل تهوع، استفراغ و ناراحتی گوارشی است. مصرف این مکمل با معده خالی ممکن است سبب ایجاد درد شکمی، التهاب معده، اسهال، تهوع و استفراغ شود.
ترکیبات زینک، میکرو کریستالین سلولز، کلسیم فسفات دی بازیک، کراس پوویدون، منیزیم استئارات
روش مصرف روزی یک عدد همراه با غذا (جهت کاهش عوارض احتمالی گوارشی، بهتر است این مکمل بعد از غذا مصرف شود).
هشدار مصرف مصرف قرص سوزین ۵۰ میلی گرم در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری‌ها نمی‌باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با پزشک یا مشاور سلامت خود مشورت نمایید. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری فرآورده را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید. دور از نور، رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید