داروتو
تصویر  قرص مولتی ویتامین CKD نفروویت اسوه ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص مولتی ویتامین CKD نفروویت اسوه ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص مولتی ویتامین CKD نفروویت اسوه ۱۰۰ عددی

قرص مولتی ویتامین CKD نفروویت اسوه ۱۰۰ عددی

Osve Nephrovit Multivitamin CKD 100Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

مناسب بیماران کلیوی

بدون قند

سلامت و نگهداری بافت‌ها

حفظ سلامت عمومی بدن

کاهش خستگی و کمک به خونسازی

تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی و عصبی

در حال تامین

دیابت نوعی بیماری مزمن است که در آن بدن نمی‌تواند از گلوکز استفاده و یا آن را ذخیره کند. گلوکز نوعی قند است که اگر در خون جمع شود باعث بالا رفتن قند خون می‌شود. دیابت زمانی رخ می‌دهد که لوزالمعده دیگر قادر به ساخت انسولین نباشد یا بدن نتواند از انسولین تولید شده به خوبی استفاده کند. انسولین هورمونی است که توسط لوزالمعده ساخته می‌شود و مانند یک کلید عمل می‌کند و باعث می‌شود گلوکز غذایی که می‌خوریم، از جریان خون به سلول‌های بدن برای تولید انرژی وارد شود. بیماران کلیوی به دلیل تغییر برنامه غذایی، اختلال عملکرد کلیوی و دیالیز ، نیاز ویتامینی متفاوتی نسبت به افراد سالم دارند، سطح پلاسمایی ویتامین A و E در این بیماران افزایش و سطح ویتامین‌های محلول در آب مانند ویتامین‌های گروه B و ویتامین C در اثر دیالیز کاهش می‌یابد. به همین دلیل مصرف مکمل‌های رژیمی-غذایی در مقادیر مشخص و تنظیم شده برای این گروه از بیماران ضروری است. قرص مولتی ویتامین CKD نفروویت اسوه محصولی مناسب برای تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز کسانی است که به بیماری‌های مزمن کلیوی مبتلا هستند. 

‌ویژگی‌های خاص:

-بدون قند

-سلامت و نگهداری بافت‌ها

-حفظ سلامت عمومی بدن

-کاهش خستگی و کمک به خونسازی

-تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی و عصبی

نحوه مصرف: روزانه ۱ عدد قرص و یا طبق نظر پزشک مصرف شود.

ترکیبات: بیوتین، آسکوربیک اسید، ویتامین B5، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین E، نیکوتین آمید، اسید فولیک، زینک

هشدار مصرف: مصرف این مکمل در بارداری و شیردهی باید تحت نظر پزشک متخصص باشد. این فرآورده برای کمبود خفیف ویتامین‌ها و مواد معدنی استفاده می‌شود و برای پیشگیری، تشخیص یا درمان بیماری نمی‌باشد.

عوارض جانبی: اسهال، یبوست، ناراحتی معده در چند روز اول مصرف این دارو ممکن است برایتان به وجود بیایید که باید گفت این اثرات موقتی هستند. این دارو ممکن است سبب خواب آلودگی، تهوع و سردرد شود.  همچنین می‌تواند با واکنش‌های آلرژیکی همراه باشد که علائم جدی آن می‌تواند جوش، خارش به خصوص در نواحی صورت، زبان و گلو، همچنین گیجی شدید، تنگی نفس باشد که اگر چنانچه دچار هر مشکل دیگری شدید باید به پزشک خود مراجعه کنید.

تداخل دارویی: دارو حاوی زینک است که با کلسیم و آهن تداخل دارد. اگر وعده‌ی غذایی شما حاوی لبنیات است یا قرص آهن مصرف می‌کنید بهتر است برای پیشگیری از کم شدن جذب مولتی ویتامین CKD را در وعده‌ی دیگری مصرف کنید. از آنجایی که مصرف نفروویت مولتی ویتامین همزمان با درمان دیالیز سبب دفع آن از بدن می‌شود، بهتر است بعد از دیالیز و قبل از درمان بعدی مصرف شود. بین مصرف قرص نفروویت و تتراسایکلین‌ها باید حداقل ۳ ساعت فاصله وجود داشته باشد.

عنوان مشخصه
برند اسوه - Osve
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی اسوه
نوع محصول قرص
تعداد 100
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تامین ویتامین بیماران کلیوی
تداخل دارویی دارو حاوی زینک است که با کلسیم و آهن تداخل دارد. اگر وعده‌ی غذایی شما حاوی لبنیات است یا قرص آهن مصرف می‌کنید بهتر است برای پیشگیری از کم شدن جذب مولتی ویتامین CKD را در وعده‌ی دیگری مصرف کنید. از آنجایی که مصرف نفروویت مولتی ویتامین همزمان با درمان دیالیز سبب دفع آن از بدن می‌شود، بهتر است بعد از دیالیز و قبل از درمان بعدی مصرف شود. بین مصرف قرص نفروویت و تتراسایکلین‌ها باید حداقل ۳ ساعت فاصله وجود داشته باشد.
عوارض جانبی اسهال، یبوست، ناراحتی معده در چند روز اول مصرف این دارو ممکن است برایتان به وجود بیایید که باید گفت این اثرات موقتی هستند. این دارو ممکن است سبب خواب آلودگی، تهوع و سردرد شود.  همچنین می‌تواند با واکنش‌های آلرژیکی همراه باشد که علائم جدی آن می‌تواند جوش، خارش به خصوص در نواحی صورت، زبان و گلو، همچنین گیجی شدید، تنگی نفس باشد که اگر چنانچه دچار هر مشکل دیگری شدید باید به پزشک خود مراجعه کنید.
ترکیبات بیوتین، آسکوربیک اسید، ویتامین B5، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین E، نیکوتین آمید، اسید فولیک، زینک
روش مصرف روزانه ۱ عدد قرص و یا طبق نظر پزشک مصرف شود.
هشدار مصرف مصرف این مکمل در بارداری و شیردهی باید تحت نظر پزشک متخصص باشد. این فرآورده برای کمبود خفیف ویتامین‌ها و مواد معدنی استفاده می‌شود و برای پیشگیری، تشخیص یا درمان بیماری نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از نور، رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید