داروتو
تصویر  محلول خوراکی ویتامین ب ۱ و ب ۶ و ب ۱۲ پارس بهروزان جم ۱۰ عددی
تصویر  محلول خوراکی ویتامین ب ۱ و ب ۶ و ب ۱۲ پارس بهروزان جم ۱۰ عددی
تصویر  محلول خوراکی ویتامین ب ۱ و ب ۶ و ب ۱۲ پارس بهروزان جم ۱۰ عددی

محلول خوراکی ویتامین ب ۱ و ب ۶ و ب ۱۲ پارس بهروزان جم ۱۰ عددی

Pars Behrouzan Jam Vitamin B1 B6 B12 10Vials

ویژگی ها

با طعم آلبالو

فاقد قند

کمک به متابولیسم طبیعی بدن

بهبود عملکرد سیستم عصبی بدن

تامین ویتامین‌های B1 B6 B12 در بدن

کمک به درمان بیماری‌های نورولوژیک ناشی از کمبود ویتامین ب 

در حال تامین

در کشورهای در حال توسعه از جمله کشور ما کمبود ویتامین B12 شایع تر است. عموما کمبود به دلیل دریافت ناکافی مواد غذایی حیوانی و سو جذب ایجاد می‌شود. به همین دلیل گیاهخواران مطلق سطوح خونی پایینی از این ویتامین را دارند و باید مکمل یاری شوند. کمبود با افزایش سن بیشتر می‌شود که دلیل اصلی آن آتروفی (تحلیل) دیواره معده و یا تولید و ترشح ناکافی فاکتور داخلی است. همچنین افرادی که تحت عمل‌های جراحی لاغری (مانند بای پس معده) قرار گرفته اند در معرض کمبود این ویتامین هستند. شواهدی وجود دارد که کمبود ب۱۲ در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید شایع است. در مبتلایان به انواع کم خونی به علت عدم انتقال مناسب اکسیژن، فرد احساس خستگی و ضعف می‌کند. ویتامین B1 نقش مهمی در عملکرد صحیح سیستم عصبی دارد و به همین دلیل در اختلالات و بیماری‌های مربوط به دستگاه عصبی مانند درمان بی‌حسی، سوزش، خواب‌رفتن یا احساس گزگز در نوک انگشتان دست و پا به دلایل مختلف ازجمله نوروپاتی دیابتی (DiaBetic Neuropathy) تجویز می‌شود. محلول خوراکی ویتامین ب ۱ و ب ۶ و ب ۱۲ پارس بهروزان جم، محصولی است که با در برداشتن ویتامین‌های گروه ب به متابولیسم طبیعی بدن و سلامت سیستم عصبی کمک خواهد کرد. همچنین به درمان بیماری‌های نورولوژیک ناشی از کمبود این ویتامین‌ها می‌پردازد و به ساخت گلبول‌های قرمز خون کمک خواهد کرد.

ویژگی‌های خاص:

-فاقد قند

-کمک به متابولیسم طبیعی بدن

-بهبود عملکرد سیستم عصبی بدن

-تامین ویتامین‌های B1 ،B6 ،B12 در بدن

-کمک به درمان بیماری‌های نورولوژیک ناشی از کمبود ویتامین ب

نحوه مصرف: مقدار مصرف معمول این فرآورده روزانه یک ویال می‌باشد. این دوز بنا به دستور پزشک معالج تا سه ویال در روز قابل افزایش است. توصیه می‌شود در هر بار محتویات ویال را کاملا مصرف کرده و از نگهداری باقیمانده محلول در ویال خودداری نمایید. جهت کاهش عوارض گوارشی، این فرآورده را ترجیحا همراه یا بلافاصله بعد از غذا مصرف نمایید.

ترکیبات: ویتامین B1، ویتامین B6، ویتامین B12

هشدار مصرف: پیش از مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی با پزشک معالج و یا دکتر داروساز خود مشورت نمایید. مصرف این فرآورده در کودکان و بالغین (زیر ۱۸ سال) توصیه نمی‌شود. در موارد زیر این فرآورده با احتیاط مصرف شود: افراد مبتلا به بیماری لبر (آتروفی عصب بینایی وراثتی) و عارضه تار چشمی ناشی از مصرف تنباکو، درمان آنمی مگالوبلاستیک شدید با ویتامین B12 ممکن است منجر به بروز هایپو کالمی در بیمار شود. درمان آنمی مگالوبلاستیک شدید با ویتامین B12 ممکن است منجر به بروز ترومبوسیتوز در بیمار شود. این فرآورده فقط جهت مصرف خوراکی و غیر قابل تزریق می‌‌باشد. این فرآورده صرفا مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد. پیش از مصرف این فرآورده در مورد مقدار مصرف مناسب آن برای خود با پزشک و یا دکتر داروساز خود مشورت نمایید. 

تداخل دارویی: مصرف همزمان این فرآورده با بعضی از داروها و فرآورده‌های مکمل، تاثیر متقابل بر جذب و اثربخشی آن‌ها دارد لذا در صورتی که همزمان با مصرف این فرآورده نیاز به مصرف داروها و فرآورده‌های مکمل دیگری داشتید، پزشک معالج و یا دکتر داروساز خود را از مصرف آن مطلع نمایید. بعضی از این داروها عبارتند از: مدرهای دیورتیک مانند فورزماید، آنتی اسیدهای معده، ال دوپا، ایزونیازید، آمیودارون، کاربامازپین، سیکلوسرین، هیدرالازین، ضد بارداری‌های خوراکی

عنوان مشخصه
برند پارس بهروزان جم - Pars Behrouzan Jam
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس بهروزان جم
نوع محصول ویال خوراکی
تعداد 10
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
فاقد قند
موارد مصرف بهبود عملکرد سیستم عصبی، کمک به متابولیسم طبیعی بدن
تداخل دارویی مصرف همزمان این فرآورده با بعضی از داروها و فرآورده‌های مکمل، تاثیر متقابل بر جذب و اثربخشی آن‌ها دارد لذا در صورتی که همزمان با مصرف این فرآورده نیاز به مصرف داروها و فرآورده‌های مکمل دیگری داشتید، پزشک معالج و یا دکتر داروساز خود را از مصرف آن مطلع نمایید. بعضی از این داروها عبارتند از: مدرهای دیورتیک مانند فورزماید، آنتی اسیدهای معده، ال دوپا، ایزونیازید، آمیودارون، کاربامازپین، سیکلوسرین، هیدرالازین، ضد بارداری‌های خوراکی
ترکیبات ویتامین B1، ویتامین B6، ویتامین B12
روش مصرف مقدار مصرف معمول این فرآورده روزانه یک ویال می‌باشد. این دوز بنا به دستور پزشک معالج تا سه ویال در روز قابل افزایش است. توصیه می‌شود در هر بار محتویات ویال را کاملا مصرف کرده و از نگهداری باقیمانده محلول در ویال خودداری نمایید. جهت کاهش عوارض گوارشی، این فرآورده را ترجیحا همراه یا بلافاصله بعد از غذا مصرف نمایید.
هشدار مصرف پیش از مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی با پزشک معالج و یا دکتر داروساز خود مشورت نمایید. مصرف این فرآورده در کودکان و بالغین (زیر ۱۸ سال) توصیه نمی‌شود. در موارد زیر این فرآورده با احتیاط مصرف شود: افراد مبتلا به بیماری لبر (آتروفی عصب بینایی وراثتی) و عارضه تار چشمی ناشی از مصرف تنباکو، درمان آنمی مگالوبلاستیک شدید با ویتامین B12 ممکن است منجر به بروز هایپو کالمی در بیمار شود. درمان آنمی مگالوبلاستیک شدید با ویتامین B12 ممکن است منجر به بروز ترومبوسیتوز در بیمار شود. این فرآورده فقط جهت مصرف خوراکی و غیر قابل تزریق می‌‌باشد. این فرآورده صرفا مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد. پیش از مصرف این فرآورده در مورد مقدار مصرف مناسب آن برای خود با پزشک و یا دکتر داروساز خود مشورت نمایید. 
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید. دارو را در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد نگهداری نموده و از یخ زدگی محافظت نمایید. دارو را درون جعبه و دور از تابش مستقیم نور نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید