داروتو
تصویر  کاندوم سوپر ۳ در ۱ کدکس ۱۲ عددی
تصویر  کاندوم سوپر ۳ در ۱ کدکس ۱۲ عددی

کاندوم سوپر ۳ در ۱ کدکس ۱۲ عددی

Nach Kodex Super 3 IN 1 Condom 12pcs

ویژگی ها

کاندوم از نوع تاخیری

همراه با اسانس و رایحه میوه

لاتکس صد درصد طبیعی و بدون ایجاد حساسیت

همراه با مواد تاخیری که موجب طولانی تر شدن رابطه 

موجودی کالا 163

در حال تامین

داشتن رابطه جنسی سالم و پر حرارت از جمله فاکتورهایی است که به حفظ یک رابطه کمک زیادی می‌کند. استفاده از کاندوم یکی از مواردی است که به داشتن رابطه جنسی سالم کمک می‌کند. باید بدانید که استفاده از کاندوم به این معنی نیست که نمی‌توانید رابطه جنسی لذت بخشی را داشته باشید. بلکه امروزه خوشبختانه با انواع مختلف کاندوم‌ها در شکل‌ها، سایزها، رنگ‌ها، طعم‌ها و بافت‌های مختلف می‌توانید به تقویت رابطه جنسی خود کمک کنید. کاندوم سوپر ۳ در ۱ کدکس، که توسط لیدوکائین پودری با تاثیر بسیار عمیق سبب جلوگیری از انزال زودرس می‌گردد. وجود حلقه‌ها در جداره‌ی خارجی آن سبب می‌گردد تا بیش ترین تماس فیزیکی حاصل گردد. محرک خاردار وحلقوی دارای اسانس‌های میوه های توت فرنگی، موز، سیب می‌باشد. این کاندوم حاوی لوبریکنت ضد عفونی کننده با ماندگاری طولانی است که آن را برای رابطه‌های بلند مدت مناسب می‌سازد.

‌ویژگی‌های خاص:

-کاندوم از نوع تاخیری

-همراه با اسانس و رایحه میوه

-لاتکس صد درصد طبیعی و بدون ایجاد حساسیت

-همراه با مواد تاخیری که موجب طولانی تر شدن رابطه 

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

هشدار مصرف: از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد. کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. 

عنوان مشخصه
برند ناچ کدکس - Nach Kodex
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده انجیر طلایی
نوع محصول کاندوم
تعداد 12
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
جنس لاتکس
حاوی مواد تاخیری
روش مصرف در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.
هشدار مصرف از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد. کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. 
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، حرارت، نور و رطوبت نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید