داروتو
تصویر  کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورلد ۶۰ عددی

کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورلد ۶۰ عددی

Natural World Immune Support 60Caps

دسته بندی : تقویت سیستم ایمنی
ویژگی ها

بهبود سلامت سیستم ایمنی بدن و دستگاه گوارش

مکمل رژیمی غذایی

بهبود گوارش بدن

در حال تامین

آغوز، ماک یا کلستروم، اولین شیری است که سینه‌ها در طول بارداری تولید می‌کنند. آغوز سرشار از آنتی‌بادی‌ها و ایمونوگلوبین‌هایی است که هنگام ورود نوزادان به این جهان پر از باکتری و ویروس از آن‌ها محافظت می‌کند. سیستم ایمنی بدن به طور کل نقش بسیار مهمی در دفاع از بدن درمقابل میکرو ارگانیسم‌هایی دارد که موجب بیماری می‌شوند. سیستم ایمنی بدن ما را در برابر نفوذ عوامل آسیب رسان خارجی مانند ویروس‌ها، باکتری‌ها، انگل‌ها، مواد آلاینده، مواد سرطان زا ، سموم و قارچ‌ها مقاوم می‌سازد. این سیستم تشکیل شده از یک شبکه سلولی، بافت‌ها و ارگان‌هایی است که با همکاری هم از بدن محافظت می‌کنند. کودکان، افراد مسن و افراد مضطرب معمولا سیستم ایمنی بدنی ضعیفی دارند و بنابراین این افراد نیاز به مراقبت ویژه دارند. کلستروم موجود در کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورلد، از پاسخ‌های آلرژیک به آلژن‌های داخلی و خارجی و همچنین التهابات آلرژیکی در انسان جلوگیری می‌کند. همچنین باعث بهبود سلامت سیستم ایمنی و بهبود گوارش بدن می‌شود. رادیکال‌های آزاد به طور طبیعی در نتیجه متابولیسم اکسیژن در بدن به وجود آمده و ممکن است به پیشرفت بیماری‌های مزمن از قبیل سرطان و بیماری قلبی کمک کنند. فاکتورهای ویژه و آنتی بادی‌های موجود در ایمیون ساپورت غیر فعال کننده رادیکال‌های آزاد تخریب کننده در بدن می‌باشند و از ساختمان سلولی محافظت می‌کنند. همچنین توانایی مقابله با ارگانیسم‌ها، مواد آلرژی زا و قارچ کاندیدا و آنفلوآنزا را دارند.

ویژگی‌های خاص:

-مکمل رژیمی غذایی

-بهبود سلامت سیستم ایمنی

-بهبود دستگاه گوارش بدن

-کاهش علائم عفونت‌های دستگاه تنفس فوقانی

-مقابله با عوامل بیماری‌زا

نحوه مصرف: روزی دو بار ۲ کپسول قبل از غذا مصرف شود.

ترکیبات: کلستروم ۱۰۰۰ میلی گرم

هشدار مصرف: در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. مصرف کنندگان هر نوع دارو قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایند. در صورت مشاهده هرگونه عرضه جانبی مصرف قطع شود. در صورت هرگونه آسیب درپوش ظرف، استفاده نشود.

عنوان مشخصه
برند نچرال ورلد - Natural World
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ناسکو
تحت لیسانس آمریکا
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف بهبود سلامت سیستم ایمنی بدن و دستگاه گوارش
ترکیبات کلستروم ۱۰۰۰ میلی گرم
روش مصرف روزی دو بار ۲ کپسول قبل از غذا مصرف شود.
هشدار مصرف در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. مصرف کنندگان هر نوع دارو قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایند. در صورت مشاهده هرگونه عرضه جانبی مصرف قطع شود. در صورت هرگونه آسیب درپوش ظرف، استفاده نشود.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک، دور از نور و رطوبت در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید