داروتو
تصویر  کپسول پیاسیدین ۳۰۰ رازک ۱۵ عددی
تصویر  کپسول پیاسیدین ۳۰۰ رازک ۱۵ عددی
تصویر  کپسول پیاسیدین ۳۰۰ رازک ۱۵ عددی

کپسول پیاسیدین ۳۰۰ رازک ۱۵ عددی

Razak Pyasidin 300 15Caps

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کاملا گیاهی

ترمیم غضروف‌های تخریب شده

افزایش اندکس‌های کارکردی

کاهش دردهای آرتروز

در حال تامین

پوکی استخوان یک اختلال اسکلتی است که بیشتر در دوران کهنسالی بروز می‌کند و ویژگی بارز آن کاهش توده استخوانی و به تبع آن کاهش استحکام استخوان بوده و فرد را در معرض خطر شکستگی قرار می‌دهد. کلسیم، فراوانترین ماده معدنی موجود در بدن است که نقش اصلی آن در ساخت و حفظ استخوان‌ها ، دندان‌ها و فعالیت آنزیم‌ها می‌باشد .کلسیم در انقباض عضلات، آزاد سازی نوروترانسمیترها و انتقال پیام عصبی، تنظیم ضربان قلب و انعقاد خون نیز نقش داشته. کپسول پیاسیدین ۳۰۰ رازک، حاوی ترکیبی از گیاهان دارویی با اثرات اثبات شده: آواکادو و سویا می‌باشد و شامل مواد موثره‌ای است که اثرات بهبود دهنده و تسکین دهنده یکدیگر را تکمیل نموده و نتیجه آن بهبود و درمان بیماری‌های دژنراتیو مفاصل و استئوآرتریت می‌باشد. این محصول با منشا گیاهی دارای اثر مغذی بر بافت همبندی است که با تحریک سنتز پروتئوگلایکان‌ها، کلاژن و بازسازی غضروف، موجب می‌شود که ساختمان غضروف به حالت طبیعی باز گردد.

‌ویژگی‌های خاص:

-موثر در درمان و بهبود بیماری‌های دژنراتیو مفاصل و استئوآرتریت

-افزایش استحکام استخوان‌ها

-برای افزایش تراکم توده استخوانی

-برای پیشگیری و درمان از پوکی استخوان

-ترکیبی جدید و مؤثر در بهبود عملکرد، رفع التهاب و درد مفاصل و غضروف‌ها

-فاقد هرگونه نگهدارنده، طعم دهنده و رنگ مصنوعی

نحوه مصرف: روزانه یک عدد کپسول پیاسیدین در بین غذا و همراه با یک لیوان بزرگ آب مصرف شود. مدت زمان مصرف: دوره درمان مداوم به مدت ۳ الی ۶ ماه توصیه می‌شود.

ترکیبات: آواکادو، سویا

هشدار مصرف: در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. افراد دیابتی قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند. مصرف کپسول پیاسیدین در افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. از مصرف این محصول بدون تجویز پزشک و یا توصیه به سایر افراد خودداری نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست.

عوارض جانبی: هر دارو به موازات اثرات درمانی خود دارای عوارض جانبی نیز می‌باشد. اگرچه عوارض جانبی متداول با این محصول گزارش نشده است و معمولا در اکثر افراد بدون عارضه و یا به صورت خفیف بوده و به خوبی تحمل می‌شود. لکن در صورت تداوم و یا تشدید عوارض رایج زیر حتما به پزشک و یا مرکز درمانی مراجعه نمایید: تهوع و استفراغ (مصرف کپسول در بین غذا از بروز این عوارض جلوگیری می‌کند)، واکنش‌های حساسیتی نادر، اسهال و مشکلات گوارشی (معده درد)

عنوان مشخصه
برند رازک - Razak
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای رازک
نوع محصول کپسول
تعداد 15
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف کمک به ترمیم غضروف‌های تخریب شده
عوارض جانبی هر دارو به موازات اثرات درمانی خود دارای عوارض جانبی نیز می‌باشد. اگرچه عوارض جانبی متداول با این محصول گزارش نشده است و معمولا در اکثر افراد بدون عارضه و یا به صورت خفیف بوده و به خوبی تحمل می‌شود. لکن در صورت تداوم و یا تشدید عوارض رایج زیر حتما به پزشک و یا مرکز درمانی مراجعه نمایید: تهوع و استفراغ (مصرف کپسول در بین غذا از بروز این عوارض جلوگیری می‌کند)، واکنش‌های حساسیتی نادر، اسهال و مشکلات گوارشی (معده درد)
ترکیبات آواکادو، سویا
روش مصرف  روزانه یک عدد کپسول پیاسیدین در بین غذا و همراه با یک لیوان بزرگ آب مصرف شود. مدت زمان مصرف: دوره درمان مداوم به مدت ۳ الی ۶ ماه توصیه می‌شود.
هشدار مصرف در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. افراد دیابتی قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند. مصرف کپسول پیاسیدین در افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. از مصرف این محصول بدون تجویز پزشک و یا توصیه به سایر افراد خودداری نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید