داروتو
تصویر  کپسول ژلاتینی نرم وانا سی ال ای ۱۰۰۰ میلی گرم نورم لایف ۶۰ عددی
تصویر  کپسول ژلاتینی نرم وانا سی ال ای ۱۰۰۰ میلی گرم نورم لایف ۶۰ عددی

کپسول ژلاتینی نرم وانا سی ال ای ۱۰۰۰ میلی گرم نورم لایف ۶۰ عددی

Norm Life Vana CLA 1000mg 60Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کمک به چربی سوزی

مناسب برای ورزشکاران

ضد چاقی و اضافه وزن

عامل ضد آتروژنیک موثر

افزایش سوخت و ساز بدن

در حال تامین

معمولاً به کسانی که سعی در کاهش وزن دارند توصیه می‌شود که کمتر بخورند و بیشتر حرکت کنند، اما این توصیه‌ها در اکثر افراد نمی‌توانند به ‌تنهایی ثمر بخش باشند و یا به‌ کندی نتیجه می‌دهند. به همین دلیل، بسیاری از افراد به مصرف مکمل‌ها روی می‌آورند تا روند کاهش وزنشان را تسریع و تقویت کنند. کپسول ژلاتینی نرم وانا سی ال ای ۱۰۰۰ میلی گرم نورم لایف، محصولی مناسب برای کمک به کاهش وزن در بزرگسان است. هر سافت ژل حاوی ۱۰۰۰ میلی گرم CLA است و همین امر این محصول را به مکملی اثر بخش تبدیل کرده است. سی ال ای فواید زیادی بر سلامتی دارد که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به افزایش اکسیداسیون اسید چرب در بافت چربی زیر پوستی، مهار تولید چربی و افزایش مصرف انرژی اشاره کرد.

‌ویژگی‌های خاص: 

-کمک به چربی سوزی

-مناسب برای ورزشکاران

-ضد چاقی و اضافه وزن

-عامل ضد آتروژنیک موثر

-افزایش سوخت و ساز بدن

نحوه مصرف: روزانه یک کپسول همراه غذا

ترکیبات: اسید لینولئیک مزدوج

هشدار مصرف: در افراد دارای حساسیت به هر جز فراورده منع مصرف دارد. بدلیل عدم وجود مطالعات طولانی، زنان باردار و مادران شیرده باید از مصرف این مکمل اجتناب نمایند. این فرآورده مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نمی‌باشد.

تداخل دارویی: همچنین به نظر می‌رسد که مصرف لینولئیک اسید کنژوگه باعث کاهش فشار خون می‌شود. مصرف همزمان این ماده همراه با دیگر داروهای ضد فشار خون بالا ممکن است باعث کاهش شدید فشار خون شود. بعضی از داروهای فشار خون بالا عبارتند از: Valsartan و Losartan ،Enalapril ،Captopril ،Furosemide ،Hydrochlorothiazide ،Aamlodipine و Diltiazem

عنوان مشخصه
برند نورم لایف - Norm Life
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده وانا دارو گستر
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف کاهش وزن
تداخل دارویی همچنین به نظر می‌رسد که مصرف لینولئیک اسید کنژوگه باعث کاهش فشار خون می‌شود. مصرف همزمان این ماده همراه با دیگر داروهای ضد فشار خون بالا ممکن است باعث کاهش شدید فشار خون شود. بعضی از داروهای فشار خون بالا عبارتند از: Valsartan و Losartan ،Enalapril ،Captopril ،Furosemide ،Hydrochlorothiazide ،Aamlodipine و Diltiazem
ترکیبات اسید لینولئیک مزدوج
روش مصرف روزانه یک کپسول همراه غذا
هشدار مصرف در افراد دارای حساسیت به هر جز فراورده منع مصرف دارد. بدلیل عدم وجود مطالعات طولانی، زنان باردار و مادران شیرده باید از مصرف این مکمل اجتناب نمایند. این فرآورده مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید