داروتو
تصویر  بطری شیر خوری پلی پروپیلن از ۶ تا ۱۸ ماه سایز ۲ وی کر ۳۰۰ میلی لیتر
تصویر  بطری شیر خوری پلی پروپیلن از ۶ تا ۱۸ ماه سایز ۲ وی کر ۳۰۰ میلی لیتر
تصویر  بطری شیر خوری پلی پروپیلن از ۶ تا ۱۸ ماه سایز ۲ وی کر ۳۰۰ میلی لیتر
تصویر  بطری شیر خوری پلی پروپیلن از ۶ تا ۱۸ ماه سایز ۲ وی کر ۳۰۰ میلی لیتر

بطری شیر خوری پلی پروپیلن از ۶ تا ۱۸ ماه سایز ۲ وی کر ۳۰۰ میلی لیتر

Wee Care Glass Baby 250ml Size 2

دسته بندی : شیشه شیر
ویژگی ها

مناسب کودکان از ۶ تا ۱۸ ماه

ضد نفخ و ضد دل درد

فاقد PC و PVC و سایر مواد مضر شیمیایی

همراه با سر شیشه دهانه عریض، شبیه سینه مادر

دارای سر شیشه سیلیکونی سرگرد با سیستم خروج هوا

در حال تامین

شکل و ظاهر بطری شیر خوری پلی پروپیلن از ۶ تا ۱۸ ماه سایز ۲ وی کر به گونه‌ای است که می‌توان به راحتی آن را در دست گرفت. همچنین شکل سر شیشه بسیار شبیه سینه مادر است و این امر باعث می‌شود سر شیشه به راحتی در کام بالایی کودک قرار بگیرد. این قابلیت باعث می‌شود تا به راحتی زبان در دهان کودک شبیه موج حرکت کرده و کودک به راحتی سر شیشه را مکیده و از شیر تغذیه نماید. با این طراحی در پشت زبان کانالی برای عبور شیر ایجاد می‌کند تا کودک بتواند به راحتی شیر را قورت دهد. بطری شیرخوری وی کر B324 از مواد پلی پروپیلن با گرید غذایی تولید شده است و شفاف، غیر سمی، بدون بو و غیر قابل شکسته شدن است و می‌توان آن را برای استریل کردن در آب جوش قرار داد.

‌ویژگی‌های خاص:

-سایز سوراخ سر شیشه متناسب با سایز شیشه

-شستشو راحت ‌تر و بهتر به دلیل دهانه عریض بودن شیشه شیر

-شکل و ظاهر ارگونومیک شیشه شیر برای راحت در دست‌ گرفتن توسط کودک

-جلوگیری از روی هم افتادگی و چسبندگی سر شیشه و کنترل سرعت خروج شیر هنگام مکیدن کودک به واسطه شیارهای موجود برروی سر شیشه

نحوه مصرف: قبل از هر بار مصرف سر شیشه تغذیه را بررسی کرده و آن را در تمام جهت بکشید. با اولین نشانه آسیب یا عیب آن را دور بیاندازید. قبل و بعد از استفاده شیشه شیر، تمام اجزای آن را کاملا با آب گرم و صابون شستشو دهید و سپس برای استریل کردن آن از دستگاه استریلیزاسیون استفاده کنید و یا ۵ دقیقه در آب جوش بجوشانید. برای مراقبت‌های بهداشتی کودکتان شیشه شیر را بین ۲ تا ۳ ماه و سر شیشه را بین ۱ تا ۲ ماه تعویض نمایید.

هشدار مصرف: هرگز اجازه ندهید کودکتان با قسمت‌های مختلف شیشه شیر بازی کند. هرگز اجازه ندهید کودکتان شیشه شیر را با خود به رختخواب ببرد و یا بدون آموزش از آن استفاده کند. هرگز شیشه را داخل ماکروویو و یا روی اجاق گاز قرار ندهید، این امر باعث می‌شود که شیشه شیر بسوزد. همواره دمای خوراک را قبل از تغذیه بررسی کنید. سر شیشه تغذیه را در معرض نور خورشید و یا حرارت یا درون مایع ضد عفونی کننده (محلول استریل کننده) به مدتی بیشتر از مدت پیشنهاد شده رها نکنید چرا که ممکن است باعث پوسیدگی سر شیشه شود. همواره این محصول را با نظارت بزرگسالان استفاده کنید. هرگز سر شیشه را به عنوان پستانک استفاده نکنید. مکیدن ممتد و طولانی مایعات سبب پوسیدگی دندان خواهد شد.

عنوان مشخصه
برند وی کر - WeeCare
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده رزآرای آسیا
حجم 300 میلی لیتر
نوع محصول شیشه شیر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان ۶-۱۸ ماه
سایز 2
فاقد PC و PVC و سایر مواد مضر شیمیایی
ترکیبات پلی‌پروپیلن، سیلیکون، رنگدانه پلیمری
روش مصرف قبل از هر بار مصرف سر شیشه تغذیه را بررسی کرده و آن را در تمام جهت بکشید. با اولین نشانه آسیب یا عیب آن را دور بیاندازید. قبل و بعد از استفاده شیشه شیر، تمام اجزای آن را کاملا با آب گرم و صابون شستشو دهید و سپس برای استریل کردن آن از دستگاه استریلیزاسیون استفاده کنید و یا ۵ دقیقه در آب جوش بجوشانید. برای مراقبت‌های بهداشتی کودکتان شیشه شیر را بین ۲ تا ۳ ماه و سر شیشه را بین ۱ تا ۲ ماه تعویض نمایید.
هشدار مصرف هرگز اجازه ندهید کودکتان با قسمت‌های مختلف شیشه شیر بازی کند. هرگز اجازه ندهید کودکتان شیشه شیر را با خود به رختخواب ببرد و یا بدون آموزش از آن استفاده کند. هرگز شیشه را داخل ماکروویو و یا روی اجاق گاز قرار ندهید، این امر باعث می‌شود که شیشه شیر بسوزد. همواره دمای خوراک را قبل از تغذیه بررسی کنید. سر شیشه تغذیه را در معرض نور خورشید و یا حرارت یا درون مایع ضد عفونی کننده (محلول استریل کننده) به مدتی بیشتر از مدت پیشنهاد شده رها نکنید چرا که ممکن است باعث پوسیدگی سر شیشه شود. همواره این محصول را با نظارت بزرگسالان استفاده کنید. هرگز سر شیشه را به عنوان پستانک استفاده نکنید. مکیدن ممتد و طولانی مایعات سبب پوسیدگی دندان خواهد شد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری بطری را روی اجاق گاز یا داخل ماکروویو قرار ندهید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید