داروتو
تصویر  شیر خشک از ۶ ماهگی به بعد ببلاک اچ آ ۲ میلوپا ۴۰۰ گرم
تصویر  شیر خشک از ۶ ماهگی به بعد ببلاک اچ آ ۲ میلوپا ۴۰۰ گرم

شیر خشک از ۶ ماهگی به بعد ببلاک اچ آ ۲ میلوپا ۴۰۰ گرم

Milupa Bebelac 2 HA Milk Powder 400gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

مناسب شیرخواران از ۶ ماهگی به بعد

حاوی مواد غذایی کلیدی برای رشد و پیشرفت سالم

فاقد گلوتن، سوکروز و مواد نگهدارنده

قابل به کارگیری در تهیه غذاهای کمکی مانند فرنی و …

مورد استفاده بعنوان رژیم ترکیبی همراه با غذای کمکی

حاوی آهن، کلسیم، ویتامین D، پره بیوتیک، امگا ۳، امگا ۶ و نوکلئوتیدها

در حال تامین

انتخاب بهترین شیر خشک برای نوزاد کار دشواری است و با توجه به اهمیت این موضوع باید بهترین مارک شیر خشک را انتخاب کنید تا از عوارض شیر خشک جلوگیری شود. از مهم‌ ترین فواید شیر خشک برای نوزاد می‌توان به جایگزین کردن آن برای شیر مادر اشاره کرد، در بسیاری از مواقع مادر شرایط شیر دادن به نوزاد را ندارد و از همین رو تغذیه نوزاد با شیر خشک می‌توان روش بسیار مفیدی باشد. از شیر خشک از ۶ ماهگی به بعد ببلاک اچ آ ۲ میلوپا می‌توان بعنوان غذای مکمل شیر مادر استفاده کرد. این محصول حاوی مواد غذایی اصلی برای رشد و پیشرفت سالم است. شیر خشک ببلاک به خاطر داشتن پره بیوتیک (نوعی فیبر) موجب ایجاد مدفوع نرم تر می‌شود زیرا یبوست از مهم ترین مشکلات شایع در استفاده از شیر خشک است.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی مواد غذایی کلیدی برای رشد و پیشرفت سالم

-غنی شده با آهن، کلسیم و ویتامین D

-حاوی پره بیوتیک، امگا ۳، امگا ۶ و نوکلئوتیدها

-قابل به کارگیری در تهیه غذاهای کمکی مانند فرنی و …

-مورد استفاده بعنوان رژیم ترکیبی همراه با غذای کمکی

نحوه مصرف: بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید. سپس بگذارید تا به دمای ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. دقت کنید که از آبی که چند بار جوشیده شده استفاده نکنید. با توجه به جدول تغذیه، دقیقا به همان میزان آب در شیشه شیر تمیز بریزید. به جدول شیر دهی مراجعه کنید و متناسب با سن نوزاد به همان تعداد پیمانه سر صاف شده به آب اضافه کنید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. در پوش شیشه شیر را گذاشته و آن را تکان دهید تا پودر کاملا در آب حل شود. درجه حرارت شیر را با سطح داخلی مچ دست کنترل کنید تا حرات ملایمی داشته باشد سپس بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید.

ترکیبات: کنسانتره پروتئین وی هیدرولیز شده، لاکتوز، مخلوط روغن‌های گیاهی، نشاسته ذرت، گالاکتو-الیگوساکارید، فروکتو-الیگوساکارید، روغن ماهی، کولین کلراید، تائورین، اینوزیتول، ال کارنیتین، امولیفایرها، لستین سویا، نوکلئوتیدها، ویتامین‌ها و مواد معدنی

هشدار مصرف: بعد از ۶ ماهگی تحت نظر کارشناسان تغذیه علاوه بر شیر خشک، غذاهای کمکی (فرنی، پوره، سوپ و ...) نیز به تدریج باید به غذای روزانه شیرخوار اضافه شود. هنگام شیر دادن به نوزاد، او را در آغوش بگیرید، چرا که رها کردن شیرخوار به حال خود در زمان شیر خوردن می‌تواند موجب خفگی شود. از آنجا که ببلاک اچ آ ۲ یک فرمولای هایپوآلرژنیک است و پروتئین آن هیدرولیز شده است، طعم آن با شیر خشک‌های معمولی متفاوت می‌باشد. شیر را در مایکروفر گرم نکنید زیرا ممکن است بعضی نقاط آن زیاد داغ شوند و موجب سوختگی شوند. آب نجوشیده، شیشه شیر نجوشیده و یا تهیه شیر با غلظت نادرست می‌تواند فرزند شما را بیمار کند. تنها به میزان مصرف یک وعده، شیر تهیه نمایید و بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید. بعد از ببلاک اچ آ ۲ می‌توانید با نظر پزشک از ببلاک پلاس یک سال استفاده نمایید. طی ۴ هفته قوطی باز شده را مصرف نمایید. شیر باقیمانده را نگهداری نکنید و دستورالعمل‌ها را به طور دقیق اجرا کنید. استفاده زیاد یا کم از پودر شیر ممکن است آب بدن کودک را کاهش داده و یا کودک از تغذیه لازم خود محروم سازد. مقادیر و دفعات تغذیه پیشنهادی در جدول شیردهی آورده شده است. مقادیر و دفعات تغذیه متناسب با نیازهای ویژه کودکان می‌تواند بر اساس توصیه پزشک تغییر کند.

عنوان مشخصه
برند میلوپا - Milupa
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع پودر شیر مشهد
تحت لیسانس هلند
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۶ ماه به بالا
حاوی آهن، کلسیم، ویتامین D، پره بیوتیک، امگا ۳، امگا ۶ و نوکلئوتیدها
فاقد گلوتن، سوکروز و مواد نگهدارنده
موارد مصرف شیر خشک، تامین کننده ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز کودکان در حال رشد
ترکیبات کنسانتره پروتئین وی هیدرولیز شده، لاکتوز، مخلوط روغن‌های گیاهی، نشاسته ذرت، گالاکتو-الیگوساکارید، فروکتو-الیگوساکارید، روغن ماهی، کولین کلراید، تائورین، اینوزیتول، ال کارنیتین، امولیفایرها، لستین سویا، نوکلئوتیدها، ویتامین‌ها و مواد معدنی
روش مصرف بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید. سپس بگذارید تا به دمای ۴۰ درجه سانتی گراد برسد. دقت کنید که از آبی که چند بار جوشیده شده استفاده نکنید. با توجه به جدول تغذیه، دقیقا به همان میزان آب در شیشه شیر تمیز بریزید. به جدول شیر دهی مراجعه کنید و متناسب با سن نوزاد به همان تعداد پیمانه سر صاف شده به آب اضافه کنید. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده کنید. پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید. در پوش شیشه شیر را گذاشته و آن را تکان دهید تا پودر کاملا در آب حل شود. درجه حرارت شیر را با سطح داخلی مچ دست کنترل کنید تا حرات ملایمی داشته باشد سپس بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید.
هشدار مصرف بعد از ۶ ماهگی تحت نظر کارشناسان تغذیه علاوه بر شیر خشک، غذاهای کمکی (فرنی، پوره، سوپ و ...) نیز به تدریج باید به غذای روزانه شیرخوار اضافه شود. هنگام شیر دادن به نوزاد، او را در آغوش بگیرید، چرا که رها کردن شیرخوار به حال خود در زمان شیر خوردن می‌تواند موجب خفگی شود. از آنجا که ببلاک اچ آ ۲ یک فرمولای هایپوآلرژنیک است و پروتئین آن هیدرولیز شده است، طعم آن با شیر خشک‌های معمولی متفاوت می‌باشد. شیر را در مایکروفر گرم نکنید زیرا ممکن است بعضی نقاط آن زیاد داغ شوند و موجب سوختگی شوند. آب نجوشیده، شیشه شیر نجوشیده و یا تهیه شیر با غلظت نادرست می‌تواند فرزند شما را بیمار کند. تنها به میزان مصرف یک وعده، شیر تهیه نمایید و بلافاصله کودک را با آن تغذیه کنید. بعد از ببلاک اچ آ ۲ می‌توانید با نظر پزشک از ببلاک پلاس یک سال استفاده نمایید. طی ۴ هفته قوطی باز شده را مصرف نمایید. شیر باقیمانده را نگهداری نکنید و دستورالعمل‌ها را به طور دقیق اجرا کنید. استفاده زیاد یا کم از پودر شیر ممکن است آب بدن کودک را کاهش داده و یا کودک از تغذیه لازم خود محروم سازد. مقادیر و دفعات تغذیه پیشنهادی در جدول شیردهی آورده شده است. مقادیر و دفعات تغذیه متناسب با نیازهای ویژه کودکان می‌تواند بر اساس توصیه پزشک تغییر کند.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید