داروتو
تصویر  پوشک کامل بچه ۱۱ تا ۲۵ کیلوگرم سایز ۵ خیلی بزرگ مولفیکس ۱۰ عددی
تصویر  پوشک کامل بچه ۱۱ تا ۲۵ کیلوگرم سایز ۵ خیلی بزرگ مولفیکس ۱۰ عددی

پوشک کامل بچه ۱۱ تا ۲۵ کیلوگرم سایز ۵ خیلی بزرگ مولفیکس ۱۰ عددی

Molfix Size 5 Baby Diaper 10pcs

دسته بندی : پوشک نوزاد و کودک
ویژگی ها

سایز ۵ خیلی بزرگ

مناسب وزن ۱۱ تا ۲۵ کیلوگرم

سازگار با پوست

دارای انحنای بند ناف

دارای سیستم گردش هوا

نشانگر تعویض با تغییر رنگ

فاقد لاتکس و پارابن و BPA

دارای نوارهای کناری جهت کشسانی بیشتر

دارای لایه عبور دهنده داخلی بسیار نرم هوا

حاوی لایه سبز فوق جاذب و لایه محافظ عمودی

در حال تامین

ویژگی که پوشک کامل بچه ۱۱ تا ۲۵ کیلوگرم سایز ۵ خیلی بزرگ مولفیکس دارد، تکنولوژی منحصر به فرد و سیستم انعطاف پذیر است که پوشک به خوبی روی بدن کودک قرار گرفته و در ناحیه کش دور کمر و دور ران‌ها به خوبی فیکس شود و از نشت نم و رطوبت به بیرون از پوشک جلوگیری می‌کند. خاصیت کشسانی بیشتر در نواحی مرکزی پوشک باعث می‌شود کودک احساس راحتی بیشتری را تجربه کند و به خوبی بتواند پاهایش را حرکت دهد. علاوه بر این نوارهای کناری پوشک مولفيكس سایز ۵ نیز از قابلیت کشسانی نسبتا خوبی برخوردار هستند. فاکتوری که پوشک بچه مولفیکس را از سایر پوشک‌ها متمایز می‌کند قدرت جذب بالای مایعات است پوشک بچه مولفیکس دارای دو لایه جذب است که به دو لایه سبز و دو ناحیه جاذب معروف هستند و باعث شده‌‌اند میزان جذب مایعات در این مدل پوشک به حداکثر برسد. لایه‌های رویی و پشتی این پوشک نرم و لطیف هستند و در تماس با پوست بدن کودک، کوچک ‌ترین حساسیتی ایجاد نمی‌کنند.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای دو لایه محافظ

-دارای تکنولوژی عبور هوا

-نشانگر تعویض با تغییر رنگ

-جلوگیری از نشت محافظ کشسان

-دارای نوارهای کناری جهت کشسانی بیشتر

نحوه مصرف: پوشک را طوری زیر کودکتان بگذارید که نقش‌های جذاب مولفیکس سمت جلوی کودک قرار گیرد، دقت کنید که لایه‌های محافظ عمودی به داخل تا شده باشد، پودر، کرم یا روغن بچه هیچگونه اثری روی چسب‌های بغل انعطاف پذیر مولفیکس که بارها قابل استفاده‌اند، نمی‌گذارد. چسب‌های بغل انعطاف پذیر مولفیکس را طوری بچسبانید که در هر دو طرف فاصله‌ای یکسان باقی بماند.

ترکیبات: خمیر کاغذ سلولزی، پودر جاذب (سدیم پلی آکریلات)، پلی پروپیلن، پلی اتیلن، چسب حرارتی و بهداشتی (هیدروکربن، استایرن، کوپلیمرورزین)، لایه عبور دهنده و توزیع کننده (پلی استر)، کش (پلیمر پلی اورتان)

هشدار مصرف: برای سلامتی کودکتان، تعویض پوشک در فواصل زمانی منظم توصیه می‌شود. استفاده از کرم‌های ضد سوختگی و مرطوب کننده های مناسب نوع پوست کودک در کنار این محصول توصیه می شود. پوشک را در توالت نیاندازید.

عنوان مشخصه
برند مولفیکس - Molfix
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده حیات ساغلیک ارونلری
نوع محصول پوشک بچه
تعداد 10
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان
سایز 5
فاقد لاتکس و پارابن و BPA
ترکیبات خمیر کاغذ سلولزی، پودر جاذب (سدیم پلی آکریلات)، پلی پروپیلن، پلی اتیلن، چسب حرارتی و بهداشتی (هیدروکربن، استایرن، کوپلیمرورزین)، لایه عبور دهنده و توزیع کننده (پلی استر)، کش (پلیمر پلی اورتان)
روش مصرف پوشک را طوری زیر کودکتان بگذارید که نقش‌های جذاب مولفیکس سمت جلوی کودک قرار گیرد، دقت کنید که لایه‌های محافظ عمودی به داخل تا شده باشد، پودر، کرم یا روغن بچه هیچگونه اثری روی چسب‌های بغل انعطاف پذیر مولفیکس که بارها قابل استفاده‌اند، نمی‌گذارد. چسب‌های بغل انعطاف پذیر مولفیکس را طوری بچسبانید که در هر دو طرف فاصله‌ای یکسان باقی بماند.
هشدار مصرف برای سلامتی کودکتان، تعویض پوشک در فواصل زمانی منظم توصیه می‌شود. استفاده از کرم‌های ضد سوختگی و مرطوب کننده های مناسب نوع پوست کودک در کنار این محصول توصیه می شود. پوشک را در توالت نیاندازید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید