داروتو
تصویر  شامپو سر و بدن کودک سینره ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو سر و بدن کودک سینره ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو سر و بدن کودک سینره ۲۵۰ میلی لیتر

Cinere Baby Shampoo & Body Wash 250ml

دسته بندی : مادر و کودک
ویژگی ها

مناسب انواع پوست و مو

مناسب پوست حساس نوزادان

بدون سوزش چشم

بدون ایجاد حساسیت

فاقد پارابن، سولفات و مواد صابونی

جهت آبرسانی و نرم کنندگی پوست

آنتی اکسیدان، مرطوب کننده و ضد التهاب

حاوی عصاره زردآلو، آلوئه ورا و پرو ویتامین B5

90,000 تومان

نوزاد تازه متولد شده مانند افراد بزرگسال فعالیت خاصی ندارد که دچار تعریق شود و نیاز به حمام روزانه داشته باشد. در هفته اول و دوم تولد توصیه می‌شود هر سه روز یک بار با اسفنج نرم و مرطوب پوست کودک تمیز شود و پوست را در تماس مستقیم با آب قرار ندهیم. در فرمولاسیون شامپو سر و بدن کودک سینره از سورفاکتنت‌های بسیار ملایم به عنوان مواد شوینده استفاده شده است که بدون ایجاد سوزش در چشم و تحریک پوست، باعث تمیزی پوست و موی نوزاد شده و به راحتی با آب از روی پوست او شسته می‌شود. در این شامپو از عصاره زردآلو و آلوئه ورا استفاده شده است و به همین دلیل خواص آنتی اکسیدانی، مرطوب کننده و ضد التهاب برای پوست دارد، همچنین از پرو ویتامین B5 برای آبرسانی و نرم کنندگی بیشتر پوست در این محصول استفاده شده است. شامپو کودک سینره فاقد پارابن، سولفات و مواد صابونی می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-آبکشی آسان

-بدون ایجاد حساسیت

-دارای فرمولاسیون بسیار ملایم

-جهت آبرسانی و نرم کنندگی پوست

-آنتی اکسیدان، مرطوب کننده و ضد التهاب

نحوه مصرف: سر و بدن نوزاد را با آب گرم خیس نمایید. شامپو را با دست یا اسفنج مخصوص به تمام سر و بدن نوزاد ماساژ دهید، سپس به طور کامل آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب،‎‎‎‎‎ ‎‎دی سدیم لورت سولفوساکسینات، کوکامیدو پروپیل بتائین، گلیسریل لورت، گلیسریل کوکوآت، عصاره آلوئه ورا، عصاره زردآلو، پنتنول، متیل پروپان دیول، کاپریلیل گلایکول، فنیل پروپانول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان
حاوی عصاره زردآلو، آلوئه ورا و پرو ویتامین B5
فاقد پارابن، سولفات و مواد صابونی
قابل استفاده برای سر و بدن
مناسب برای انواع پوست و مو
موارد مصرف جهت آبرسانی و نرم کنندگی پوست
ترکیبات آب،‎‎‎‎‎ ‎‎دی سدیم لورت سولفوساکسینات، کوکامیدو پروپیل بتائین، گلیسریل لورت، گلیسریل کوکوآت، عصاره آلوئه ورا، عصاره زردآلو، پنتنول، متیل پروپان دیول، کاپریلیل گلایکول، فنیل پروپانول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف سر و بدن نوزاد را با آب گرم خیس نمایید. شامپو را با دست یا اسفنج مخصوص به تمام سر و بدن نوزاد ماساژ دهید، سپس به طور کامل آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید